Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@04:49:36 GMT

تخطی از سرعت مطمئنه ۲۰۷ را سوزاند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۲۸۶

تخطی از سرعت مطمئنه ۲۰۷ را سوزاند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ هادی پرویزیان رئیس پلیس راهور بجنورد گفت:با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک مورد تصادف در بلوار خلیج فارس بجنورد ، عوامل گشت به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

تجاوز به چپ پژو ۲۰۶ در محور چمن بید منجر به مرگ راننده آن شد

پرویزیان افزود: یک دستگاه سواری ۲۰۷ که در حال حرکت به سمت بش قارداش بوده با یک دستگاه پراید برخورد کرده افزود:خودرو ۲۰۷ در محدوده حدفاصل سه راه امام علی و روستای خداقلی به علت عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت بالا از مسیر منحرف و پس از برخورد با جدول میانی و تیر برق به لاین مخالف جاده وارد و به صورت رو در رو با خودروی پراید برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور بجنورد با بیان اینکه در اثر این برخورد سواری ۲۰۷ دچار حریق شده و به صورت کامل می‌سوزد گفت:در این حادثه سه نفر از سرنشینان خودرو‌ها مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف خودرو عدم کنترل وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد

به گزارش روابط عمومی پليس، سرهنگ "تقي توئي" با اعلام جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام اطلاعاتي مبني بر اينکه يک دستگاه اتوبوس در حال جابجايي تعداد زيادي سيگار قاچاق است، بلافاصله موضوع با جديت در دستور کار قرار گرفت. وي با اشاره به اينکه اين اتوبوس در پليس راه بجنورد متوقف شد، افزود: در بازرسي از اين خودرو 37 هزار نخ سيگار قاچاق کشف و ضبط شد. اين مقام انتظامي با بيان اينکه ارزش اين تعداد سيگار قاچاق 1 ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است، ياد آور شد: در اين رابطه يک نفر متهم دستگير و بعد از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و خودرو نيز راهي پارکينگ شد ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید