Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه سفر موسوی، عضو هیات مدیره بانک ملی به استان و بازدید از واحد‌های تولیدی در حال اجرای گفت: آرتا انرژی و آرتا پان از جمله واحد‌های مورد بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی است که حمایت‌های تسهیلاتی از آن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: با حمایت‌های انجام گرفته از سوی هیات مدیره بانک ملی، کارخانه سرم سازی که با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده، نیمه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: پروژه پروفیل سازی اردبیل که آنهم با اعتبار نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، از دیگر پروژه‌های مورد حمایت بانک ملی است.

بهنام جو گفت: تولید نخ نساجی در شهرک صنعتی اردبیل با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان از جمله طرح‌های مورد بازدید و حمایت بانک ملی است که برای فاز قبلی آن هم ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

او با اشاره به درحال اجرا بودن کارخانه کریستال گفت: این واحد در دو فاز نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای هزار نفر اشتغالزایی می‌کند.

استاندار اردبیل گفت: برای اجرای آرتا پان و آرتا انرژی هم که سال بعد به بهره برداری می‌رسد، نزدیک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و اشتغالزایی هزار نفری خواهد داشت.

بهنام جو افزود: آرتا ویل تایر هم فاز دوم تولید لاستیک‌های سیمی بزرگ را دارد که سرمایه در گردش آن را بانک ملی تامین می‌کند و سال آینده به مدار تولید می‌رسد.

موسوی، عضو هیات مدیره بانک ملی در سفر دو روزه خود از واحد‌های تولیدی در حال اجرا، شهرک‌های صنعتی غیر دولتی، طرح تولیدی، کارخانه آرتاویل تایر و ایستگاه راه آهن بازدید می‌کند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای تولیدی بانک ملی اعطای تسهیلات ایجاد اشتغال میلیارد تومان سرمایه گذاری شده هیات مدیره بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین آغاز ساخت این واحد‌های مسکونی، اظهار داشت: این واحد‌های مسکونی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع با احداث می‌شود.

وی افزود: یکی از بخش‌هایی که در جهش تولید بر آن متمرکز شده‌ایم بخش مسکن است.

حیدری اضافه کرد: تلاش می‌شود در حوزه نهضت ملی مسکن در قالب گروه‌های ساخت از توان مردم برای احداث مسکن استفاده شود.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل

وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده امسال در بحث ساخت مسکن جهش خوبی در این بخش ایجاد می‌شود.

حیدری بهره برداری از سیستم پمپاژ آبرسانی به ۳۶۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی روستای گل سفید و همچنین بهره برداری از طرح آبرسانی و گازرسانی به روستای کهن دژ را از دیگر طرح‌های افتتاحی در بخش ناغان شهرستان کیار عنوان کرد.

وی بیان داشت: تلاش می‌شود با رفع مشکلات روستا‌ها و ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری و راه شرایط مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها را فراهم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است