Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اقدامات حال شهرداری زاهدان دوسال آینده خودش را نشان می دهد، گفت: کیفیت بخشی در سرلوحه خدمات شهرداری زاهدان قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «احمدعلی موهبتی» در آیین بهره‌برداری از بیش از ۹۳ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری زاهدان، اظهار داشت: اقدامات امید آفرینی در شهرداری زاهدان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار سیستان و بلوچستان یادآور شد: پیشرفت سیستان و بلوچستان در مقایسه با سالهای گذشته امید آفرین است ولی آنچه که بسیار حائز اهمیت است اقدامات موجود در شهرداری ها با دیگر دستگاه ها متفاوت است.

 

موهبتی تصریح کرد: اگر شهرداری ها پویا باشند قطعا همه مجموعه های اقتصادی، عمرانی و امنیتی پویا و اثر گذار خواهد بود.

 

وی افزود: شهر زاهدان گرفتاری های زیادی داشته و دارد ولی در آستانه یک  جهش خوب قرار گرفته ایم که جا دارد بنده از مردم خوب زاهدان و شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری تشکر کنم.

 

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: گزارشاتی که از سوی شهرداری و رئیس شورای شهر زاهدان داده شد حکایت از تلاش مضاغف دارد که این میسر نبود مگر با برنامه ریزی و پی گیریهای مستمری که صورت گرفته و  در حال انجام است.

 

موهبتی تصریح کرد: موفقیت ها در شهرداری زاهدان حاصل هم افزایی جامع و کامل بوده است  ولی باید اقرار کرد که فاصله ما با شرایط مطلوب خیلی زیاد است و نباید مغرور باشیم.

 

وی افزود:  آقای شهردار به برخی از شاخص ها اشاره کردند که جهش بودجه ای وجود داشته است؛ اگر کارهای شهرداری را با سالهای گذشته قیاس کنیم کیفیت بخشی کار کاملا خودش را نشان می دهد و امیدواریم این روند شتاب بیشتری بگیرد و همه کمک کنند تا شهر چهره خوبی به خودش بگیرد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: عمران، آبادنی، فضای سبز و نظافت شهر تنها کار شهرداری و شورای شهر نیست بلکه کار همه مردم و دستکاه های اجرایی است.

 

موهبتی گفت: یکی از کارهای مثبت شهرداری این است که در همه شهر کار انجام می شود و در گذشته خیابان هایی در چشم بود کار می شود ولی اکنون در حاشیه شهر کار انجام می شود. در جاهایی که بی تصمیمی و دیر و بد تصمیمی برای شهر معضل ایجاد کرده بود اکنون به آن توجه شده است.

 

وی با بیان اینکه حاشیه های شهر زاهدان به کارگاه های عمرانی تبدیل شده اند، افزود: نگاه شهرداری به حاشیه شهر زاهدان دوچندان شده است.

 

استاندار استان با تاکید بر اینکه فرهنگ شهرنشینی توسعه یابد، ادامه داد: بخش خصوصی د اثر بخش خواهد بود

 

موهبتی با اشاره به اینکه اقدامات حال شهرداری دو سال آینده خودش را نشان می دهد، گفت: شهرداری زاهدان توسعه را همه جانبه می بیند؛ هر موفقیتی بدون نقش آفرینی مردم موثر نخواهد بود.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر هم افزایی کیفیت بخشی استاندار سیستان و بلوچستان شهرداری زاهدان شهر زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی

عکاس: زهرا فراست

دیگر خبرها

  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • رقابت ۱۱ هزار گلستانی / امروز در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش
  • رقابت ۱۱ هزار گلستانی ؛ امروز در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش
  • کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی