Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد تلفات کرونا در ایتالیا هزاران نفر بیشتر از ارقام رسمی اعلام شده بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری رویترز، گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد تلفات کرونا در ایتالیا هزاران نفر بیشتر از ارقام رسمی اعلام شده بوده است.
این گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد شمار فوتی‌ها در ایتالیا در سال 2020 در میانه کرونا، از هر سال دیگری بعد از جنگ جهانی دوم بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اداره آمار ایتالیا گفت کل تلفات ایتالیا در سال گذشته میلادی برابر 746 هزار و 146 نفر بود که 100 هزار و 525 نفر یا 15/6 درصد بیشتر از رقم متوسط سال‌های 2015 تا 2019 میلادی می‌باشد.
این اداره گفت با نگاهی به ارقام حد فاصل پی بردن مقامات به شیوع کرونا در این کشور در روز 21 فوریه تا پایان سال 2020 میلادی، "تلفات مازاد" حتی بالاتر از آن و در حد 108 هزار و 178 نفر بوده که 21 درصد افزایش نسبت به همان دوره در 5 سال قبل از آن نشان می‌دهد.
اداره آمار ایتالیا گفت 75 هزار و 891 فوتی در سال گذشته میلادی به شیوع کرونا مرتبط بوده که 70 درصد از کل تلفات مازاد می‌باشد. براساس ارقام رسمی، تلفات کرونا در ایتالیا 10 درصد کل تلفات در این کشور در سال 2020 از روز 21 فوریه می‌باشد.
از 100 هزار و 525 نفر تلفات مازاد در این کشور در سال گذشته میلادی، 76 درصد در میان افراد 80 سال به بالا و 20 درصد مربوط به افراد میان سنین 65 تا 79 بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تلفات کرونا تلفات کرونا نشان می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است

از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در سال 1402 مردان 55/6 درصد و زنان 44/4 درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل  برابر 56/6 درصد برای مردان و 43/4 درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر 130 مرد فوت شده، 100 زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال 1402 تعداد 442 هزار و 213 رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد  418 هزار و 741  رویداد فوت ثبت شده، 5/6 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک