Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@03:27:49 GMT

مردان سرزمینم! ما باید مقاومت کنیم!

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۶۴۴

مردان سرزمینم! ما باید مقاومت کنیم!

فکر کردید چطوری کشورا مستعمره شدند؟ همه شون دم عید دستشون بند بود، چشم به هم زدند دیدند تعطیلات عید تموم شده و مستعمره شدند.

به گزارش ایمنا، آقای خطشه ای در جدیدترین گفت: خونه تکونی توطئه سیاست مدارانه است. می خوان مردها رو درگیر کار کنن تا به سیاست هاشون ادامه بدند. فکر کردید چطوری کشورا مستعمره شدند؟ همه شون دم عید دستشون بند بود، چشم به هم زدند دیدند تعطیلات عید تموم شده و مستعمره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردان سرزمینم! ما باید مقاومت کنیم. گول این جور سیاست‌های کثیف رو به هیچ وجه نخوریم… جانم؟ …چشم، چشم… ببخشید من باید برم بالکن رو هم تمیز کنم وگرنه عیال با دسته جارو له ام میکنه، شوخی هم نداره بی انصاف. فعلاً

شماره صد و هشتم هفته نامه خطشه را می‌توانید از اینجا بخوانید.

کد خبر 479398

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خطشه طنز خانه تکانی عید نوروز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان

همشهری آنلاین عکسی از مراسم افتتاح باشگاه هادی چوپان با عنوان کارخانه عضله سازی با حضور قوی‌ترین مردان ایران در فضای مجازی پربیننده شده است. هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان مستر المپیا و همچنین قهرمان ۲ مسابقه بزرگ آرنولد کلاسیک است.

دیگر خبرها

  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات