Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:34:00 GMT

فراز کمالوند رسما مدیرفنی استقلال شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۰۸۱

فراز کمالوند رسما مدیرفنی استقلال شد

قرارداد فراز کمالوند با باشگاه استقلال به عنوان مدیرفنی به امضا رسید.

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند مربی باتجربه فوتبال ایران که از سوی فرهاد مجیدی برای پست مدیریت فنی آبی پوشان پایتخت پیشنهاد شده بود، به طوررسمی به استقلال پیوست.


کمالوند که سوابق زیادی در فوتبال ایران دارد و به عنوان سرمربی هدایت تیم هایی مثل تراکتور تبریز، گسترش فولاد، نفت آبادان، پارس جنوبی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را برعهده داشته، حالا در پستی جدید در باشگاه استقلال کارش را شروع ‌کرده است.


کمالوند که پیش از این هدایت شاهین بوشهر را برعهده داشت، برای جدایی از این باشگاه با مسئولان آن به مشکلاتی خورده بود و به همین خاطر کمی دیر قراردادش امضا شد.‌اما او روز گذشته تلاش خود را برای حل این مشکل به کار گرفت و در نهایت صبح امروز با حضور در ساختمان باشگاه قراردادش با استقلال را امضا کرد تا رسما مدیرفنی آبی های پایتخت شود.


این مربی باتجربه و موفق حالا در پستی جالب در استقلال کار می‌کند. کمالوند و مجیدی رفاقتی دیرینه با یکدیگر دارند و همین ارتباط نزدیک باعث شده در استقلال شاهد زوج این دو مربی روی نیمکت باشیم. کمالوند سال گذشته نیز از راه دور به فرهاد مجیدی مشاوره هایی در امر مربیگری می‌داد و حالا باید ببینیم این ترکیب دونفره روی نیمکت چگونه جواب خواهد داد و آیا می‌تواند استقلال را از شرایط کنونی نجات بدهد یا خیر.


گفتنی است؛ استقلال امروز در هفته هفدهم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است و مسئولان استقلال در صدد هستند تا مجوز حضور کمالوند روی نیمکت این تیم را هم دریافت کنند.

فراز کمالوند (سرمربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فراز کمالوند سرمربی استقلال تهران فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین ویدئوی مربوط به تبلیغ برند توسط علیرضا بیرانوند را ببینید.

کد خبر 849041 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم