Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج زنده بودی روز شنبه در پیام تصویری خطاب به اهالی این شهرستان افزود: با توجه به اینکه در چند روز اخیر مثبت شدن تست کرونا و شمار بستری بیماران کووید ۱۹ و بویژه در مواردی ابتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در این شهرستان افزایش یافته است، مردم مطالبه بستن ورودی‌های شهرستان را دارند که در این زمینه ستاد مقابله با کرونا بجد پیگیر است و تنها نباید به این موضوع اکتفا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: با وجود سخت گیری در ورودی شهرستان، بازهم عده‌ای از مسافران غیربومی به طرق مختلف وارد شهر می‌شوند که می‌توانند  منبع خطرناکی برای انتقال کرونا باشند اما نباید تنها این موضوع را در انتشار این بیماری دخیل بدانیم و نیازمند همکاری مردم در  رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان دیلم گفت: پرهیز از دورهمی و تجمع زیاد از جمله در مراسم تشییع در آرامستان، عروسی و جشن‌ها، کاهش برنامه‌های مذهبی و حضور نیافتن در سطح بازار و مغازه‌ها بجز در موارد ضروری از نکات مهم است که باید شهروندان نسبت به آن احساس مسئولیت کنند.

وی اضافه کرد: از شهروندان انتظار داریم به حرمت همکاران درمانی شهرستان که شبانه روز در حال فعالیت هستند و  طرح شهید سیلمانی، برای قطع زنجیره بیماری کووید ۱۹ همکاری مضاعفی داشته باشند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان واقع است و در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر پروتکلهای بهداشتی گناوه بندردیلم بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر پروتکلهای بهداشتی ویروس کرونا بوشهر پروتکلهای بهداشتی گناوه بندردیلم بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا