Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@00:51:06 GMT

فراز کمالوند رسما مدیرفنی استقلال شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۴۶۳

فراز کمالوند رسما مدیرفنی استقلال شد

قرارداد فراز کمالوند با باشگاه استقلال به عنوان مدیرفنی به امضا رسید.

فراز کمالوند مربی باتجربه فوتبال ایران که از سوی فرهاد مجیدی برای پست مدیریت فنی آبی پوشان پایتخت پیشنهاد شده بود، به طوررسمی به استقلال پیوست.

کمالوند که سوابق زیادی در فوتبال ایران دارد و به عنوان سرمربی هدایت تیم هایی مثل تراکتور تبریز، گسترش فولاد، نفت آبادان، پارس جنوبی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را برعهده داشته، حالا در پستی جدید در باشگاه استقلال کارش را شروع ‌کرده است.

کمالوند که پیش از این هدایت شاهین بوشهر را برعهده داشت، برای جدایی از این باشگاه با مسئولان آن به مشکلاتی خورده بود و به همین خاطر کمی دیر قراردادش امضا شد.‌اما او روز گذشته تلاش خود را برای حل این مشکل به کار گرفت و در نهایت صبح امروز با حضور در ساختمان باشگاه قراردادش با استقلال را امضا کرد تا رسما مدیرفنی آبی های پایتخت شود./ ورزش سه

این مربی باتجربه و موفق حالا در پستی جالب در استقلال کار می‌کند. کمالوند و مجیدی رفاقتی دیرینه با یکدیگر دارند و همین ارتباط نزدیک باعث شده در استقلال شاهد زوج این دو مربی روی نیمکت باشیم. کمالوند سال گذشته نیز از راه دور به فرهاد مجیدی مشاوره هایی در امر مربیگری می‌داد و حالا باید ببینیم این ترکیب دونفره روی نیمکت چگونه جواب خواهد داد و آیا می‌تواند استقلال را از شرایط کنونی نجات بدهد یا خیر.

گفتنی است؛ استقلال امروز در هفته هفدهم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است و مسئولان استقلال در صدد هستند تا مجوز حضور کمالوند روی نیمکت این تیم را هم دریافت کنند./ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

تیم فوتبال جوانان استقلال برنده شهرآورد تهران برابر پرسپولیس

خوش آمدگویی به مجیدی در تمرین استقلال+ تصویر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد

 مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد تا مانع بزرگ برای کسب مجوز حرفه‌ای جهت حضور در رقابت‌های آسیایی برداشته شود.

به گزارش تسنیم، مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سخنگوی کمیسیون اصل نود: تخلفات عمده‌ای در بخش خصوصی سازی انجام می‌شود روحانی: واگذاری استقلال و پرسپولیس حتما انجام شود

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد