Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@08:58:22 GMT

۱۶ نفر مدعی شدند به علی کریمی رای داده اند!

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۴۸۵

۱۶ نفر مدعی شدند به علی کریمی رای داده اند!

علی کریمی چهره محبوب فوتبال ایران که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرد، ساعت هشت صبح امروز (شنبه) برای رسیدگی به برخی کار‌های شخصی خود راهی امارات شد. گفته می‌شود این سفر کاری علی کریمی طولانی نخواهد بود و او احتمالا تا پایان هفته به ایران برمی گردد، اما به احتمال فراوان در ایام تعطیلات نوروز مسافرت دیگری خواهد داشت تا کنار خانواده اش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی پایان هفته به تهران برمی گردد چرا که قرار است روز پنجشنبه یا جمعه با حضور او، بهنام ابوالقاسمپور و اعضای خانواده زنده یاد علی انصاریان سنگ مزار این چهره فقید فوتبال ایران نصب شود. اواخر هفته گذشته نیز با حضور کریمی و ابوالقاسمپور، سنگ مزار زنده یاد مهرداد میناوند نصب شد.

علی کریمی دهم اسفند ماه در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرد و در حالی که پیش بینی می‌شد دوازده رای داشته باشد با ۹ رای ثابت کرد فعلا فضا برای ورود فوتبالیست‌های قدیمی به فدراسیون فوتبال فراهم نیست. کریمی در پایان دور اول انتخابات و در حال خروج از مجمع اعلام کرد می‌خواستم ثابت کنم این که می‌گفتند با اساسنامه جدید در‌های فدراسیون فوتبال به روی فوتبالی‌ها باز شد، صحت ندارد. علی کریمی فقط ۹ رای در انتخابات داشت، اما بسیاری از اهالی فوتبال او را برنده واقعی انتخابات نامیدند.

البته بعد از انتخابات حدود ۱۶ نفر مدعی رای دادن به علی کریمی شدند، از جمله سه مدیرعامل لیگ برتری که علی کریمی به خوبی می‌داند هیچ کدام از آن‌ها به او رای ندادند.

رییس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان، وحید هاشمیان، برخی بانوان حاضر در مجمع، برخی فوتسالی ها، یک داور و ... به علی کریمی رای دادند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان علی کریمی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال طارمی به اینتر نهایی شد

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر پس از قهرمانی در سری‌آ خریدهای جدید باشگاه را معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های آث میلان و اینتر از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ برگزار شد و در نهایت با برتری ۲ بر یک اینتر به پایان رسید.

اینتری ها ۵ هفته مانده به پایان سری‌آ قهرمانی خود را تثبیت کردند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN اظهار داشت: یک خاطره خاص امشب برای ما رخ داده و همه ما از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون همه از تیم‌ ما انتظارات زیادی دارند و ما برای فصل بعد دو بازیکن جذب کردیم.

یکی از بازیکنان مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو و دیگری هم زیلنسکی بازیکن تیم ناپولی است که فصل بعد پیراهن تیم اینتر را بر تن خواهند کرد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد