Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نبی زاده روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود : رقابت های کشتی آلیش انتخابی تیم ملی ، گرامیداشت مدافعان گمنام شهدای سلامت در سالن شهدای هفتم تیر تهران پایان یافت که در نهایت ورزشکاران میامی نماینده استان سمنان ۲ مدال کسب کردند.

نبی زاده گفت : در جریان این رقابت ها و در پایان مسابقات رده بندی انفرادی وزن ۷۰ کیلوگرم حامد سلیمی ورزشکار استان سمنان قهرمانی این وزن را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در پایان رقابت های وزن ۸۰ کیلوگرم، هادی سلیمی دیگر ورزشکار استان حاضر در این مسابقات ، مدال قهرمانی این وزن را تصاحب کرد.

وی بیان کرد: در این دوره رقابت های کشتی آلیش قهرمانی کشور در رده بندی تیمی، استان سمنان با ۵۴ امتیاز به مقام پنجم دست یافت.

مسئول کمیته کشتی آلیش و کوارش استان سمنان گفت: رقابت های کشتی آلیش در ۶ وزن با حضور ۲۵ استان برگزار شد و نفرات برتر وزن های مختلف به مسابقات آسیایی قرقیزستان و جهانی ترکیه اعزام می شوند.

ششمین دوره رقابت های آلیش مردان بزرگسالان قهرمانی کشور جمعه ۱۵ اسفند ماه در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد.

کشتی آلیش که به آن کشتی با شال هم می گویند از دیرباز به صورت یک کشتی سنتی در کشورهایی از جمله قرقیزستان، ازبکستان، ایران، لیتوانی، قزاقستان ریشه‌دار است و در ایران نیز در مناطقی از جمله استان های خراسان، گلستان و مازندران فعالیت گسترده تری دارد.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.  

برچسب‌ها سمنان کشتی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان کشتی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی سمنان کشتی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی میامی اخبار کنکور استان سمنان کشتی آلیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در شش وزن اول رقابت‌های نونهالان آزاد قهرمانی کشور که از صبح  پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد محمد حسین انگزی در وزن ۴۱ کیلوگرم نقره گرفت و رضا جلیلیان در  وزن ۶۸ کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد.
اسماعیل میرزایی در وزن ۳۵ کیلوگرم نیز پنجم شد.
امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) رقابت‌های شش وزن دوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری