Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس توضیحات کاملی را درباره روند لغو محرومیت نقل‌وانتقالاتی این تیم و دریافت ITC مهدی ترابی ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لغو محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات و دریافت ITC مهدی ترابی کمتر از ۲۴ ساعت، داستان مفصلی دارد و از تهران تا سوییس و قطر پیگیری‌های زیادی توسط باشگاه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر علی حسینی در ارتباط با فرایندی که اتفاق افتاد به رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس درباره مهدی ترابی گفت:

پنج‌شنبه دو هفته قبل بود که پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر بنا بر حکم صادره انجام شد. ما برای این که زمان را از دست ندهیم، طی روزهای شنبه و یکشنبه گذشته دو نامه را همراه مستندات برای فیفا ارسال کردیم تا روز دوشنبه با شروع روز کاری، موضوع مورد بررسی قرار بگیرد. نامه‌ها حاوی مستندات پرداخت تمام مبلغ مورد مطالبه بود. فیفا متعاقبا نامه ای به طرف مقابل زد که اگر ظرف سه روز پاسخی داده نشود، پرونده بسته خواهد شد.

وی ادامه داد:

وکیل بودیمیر در پاسخ اعلام کرد، پول هنوز به حساب نیامده است. البته با توجه به شرایط تحریم بانکی، انتظارش می رفت. از آن زمان، به صورت مرتب و هر چند ساعت یکبار، با ارسال پیام یا تماس پیگیر این مساله بودیم که پول به حساب رفته است یا نه. در نهایت بعد از ظهر پنج‌شنبه بود که وقتی با وکیل بودیمیر تماس گرفتم، اعلام کرد چند دقیقه قبل پول وارد حساب شده است. از او درحواست کردم بدون از دست دادن زمان، در ایمیلی به فیفا این مطلب را اعلام کنند، چون می‌خواهیم مجوز بازی بازیکن تا روز شنبه صادر شود. این اتفاق در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه افتاد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر مهدی ترابی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت: چهار متهمی که با این شگرد بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

ایرنا در خبری نوشت: سرهنگ داود معظمی گودرزی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: چندی پیش یکی از شهروندان مراجعه و مدعی شد که شخصی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود بعنوان مجری مسابقه بزرگ تلفنی اظهار داشته فقط با پاسخ به یک سوال می‌تواند برنده ۱۰۰ میلیون تومان شود که شاکی نیز وسوسه شده و با کلاهبرداران همراهی کرده و در ادامه با دریافت اطلاعات بانکی، از او کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: مجرمان با استفاده از ترفندهای زیرکانه مالباخته را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود کدهای مختلفی را که از پشت تلفن به وی اعلام می‌کرده در مرورگر تلفن همراه خود وارد و اعلام کند و شاکی با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی حساب‌های بانکی خود می‌شود.

سرهنگ معظمی گودرزی اضافه کرد: موضوع در دستور کار متخصصان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات تخصصی و تحقیقات سایبری متهمین شناسایی و پس از تشریفات قضایی هر چهار عضو اصلی این باند دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

وی با اشاره به گسترده بودن ابعاد کلاهبرداری این مجرمان گفت: ممکن است شیوه‌های کلاهبرداری این افراد مجرم متفاوت باشد اما در نهایت به یک شیوه عمل می‌کنند و با اعلام برنده شدن مخاطبان، با ترفندهای ماهرانه تمام اطلاعات حساب بانکی افراد را دریافت کرده و با استفاده از آن اقدام به برداشت از حساب افراد می‌کنند.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: همان گونه که به دفعات پلیس هشدار داده به هیچ عنوان جهت دریافت جایزه نیازی به حضور در پای دستگاه عابربانک و یا دادن اطلاعات محرمانه حساب بانکی از جمله اینترنت بانک و همراه بانک نیست و تماس هایی که این موارد را از شهروندان درخواست می‌کنند، قطعا کلاهبرداری است.

وی یادآور شد: هیچ سازمان دولتی و نهادی اعم از صدا و سیما، اپراتورهای تلفن همراه، شرکت مخابرات، سازمان حج و زیارت و دیگر نهادها با استفاده از خطوط شخصی و از بستر شبکه‌های اجتماعی با هیچکس تماس نمی‌گیرند و و صرف استفاده از لوگو و یا نشان این سازمان‌ها بر روی پروفایل شخص تماس گیرنده در شبکه‌های اجتماعی دلیلی بر صحت و تایید منشا این تماس‌ها نیست.

سرهنگ معظمی گودرزی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir اطلاع رسانی کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903414

دیگر خبرها

  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید