Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد سیار دونده  کشورمان درباره قهرمانی خود در مسابقات داخل سالن  دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: در ماده ۶۰ متر با مانع توانستم مقام اول مسابقات داخل سالن دو و میدانی را کسب کنم.

او درباره  اینکه قرار است مالکیت ورزشگاه آفتاب انقلاب  را  از فدراسیون دو و میدانی بگیرند بیان کرد: من  هم این موضوع را شنیده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر فدراسیون دو و میدانی به این موضوع ورود کرد و  توانست ورزشگاه آفتاب انقلاب را از ارتش بگیرد. ما از استادیوم آفتاب انقلاب  خاطرات خوبی داریم. این ورزشگاه یکی از بهترین پیست‌های ایران محسوب می‌شود  و چندین مرتبه مسابقات قهرمانی آسیا در این پیست انجام شده است.  به همین راحتی نمی‌توانند این ورزشگاه را از چنگ دو و میدانی در بیاورند.

سیار درباره سطح مسابقات داخل سالن دو و  میدانی بیان کرد: خدا را شکر در این شرایط تمام ورزشکاران خوب در این مسابقات شرکت کردند و سطح مسابقات به علت حضور جوانان بالا بود.  

دونده کشورمان درباره اینکه دوری از مسابقات تاثیری بر عملکردش نداشته است، گفت: ۳ - ۴ ماه از مسابقات دور بودم و آسیب دیدگی داشتم. ویروس کرونا به ورزش کشورمان  لطمه زد. خدا را شکر در این شرایط سخت مسابقات با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید 

قهرمانی پلیمر خلیج فارس در مسابقات داخل سالن دو و میدانی

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی مسابقات داخل سالن دو و میدانی مسابقات داخل سالن آفتاب انقلاب دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)