Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دوره از مسابقات که به مدت سه روز در اراک جریان دارد، هشت تیم بسکتبال بانوان  از استان های اصفهان (تیم‌های ذوب آهن و خمینی شهر)، پاسارگاد تهران، نیشابور، مس رفسنجان، اکسیژن اراک و فولاد یزد با هم رقابت می‌کنند.

در هر تیم ۱۵ تا ۲۰ ورزشکار حضور دارند که برای گذر از مرحله پلی آف و رسیدن به مرحله نهاییبه مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات از سوی ۹ داور کشوری قضاوت می‌شود و در پایان، چهار تیم برتر به مرحله نهایی راه می‌یابند که ۲۳ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌و گو با  ایرنا اظهار داشت: تدابیر ویژه‌ای برای برگزاری مطلوب این مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اندشیده شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

«مهین علی بخشی» افزود: استان مرکزی برای حضور در این استان مسابقات ۲ تیم را پیش بینی کرده بود اما تیم آینده‌سازان با وجود انجام بازی خوب در اصفهان تن به شکست داد و نتوانست مجوز حضور در این رقابت ها را به‌دست آورد.

وی بیان کرد: تیم اکسیژن اراک از وضعیت خوبی برخوردار است و امیدمی‌رود که به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یابد.

تا قبل از ویروس کرونا، ۳۲ هزار بانونی ورزشکار در استان مرکزی به‌صورت سازمان یافته ورزش می کردند اما با شیوع این بیماری این رقم با کاهش بیش از ۵۰ درصدی به ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی بسکتبال معاونت توسعه ورزش بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی بسکتبال اراک استان مرکزی بسکتبال معاونت توسعه ورزش بانوان اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به گفته استاندار مرکزی در روز اول پنجشنبه، آزمون علوم انسانی و ریاضی برگزار شده و فردا جمعه نیز کنکور تجربی و عصر روز کنکور هنر برگزار می‌شود.
مخلص الائمه با اشاره به اینکه لازم است داوطلبان با آرامش در کنکور شرکت کنند گفت: از مجموع شرکت کنندگان بیش از شش هزار داوطلب مرد و مابقی زن هستند که نشان از رشد حدود دو برابری زنان در کنکور امسال خبر می‌دهد.
نماینده سازمان سنجش کشور در استان مرکزی هم با اشاره به اینکه متولی کنکور در اراک دانشگاه اراک است گفت: داوطلبان لازم نیست وسیله اضافه مثل گوشی همراه و اقلام الکترونیک همراه داشته باشند و خانواده‌ها هم بدون اضطراب داوطلبان را همراهی کنند.
خدایی ادامه داد: امسال به داوطلبان معلول کنکور نیم ساعت اضافه بر داوطلبان عادی زمان برای آزمون داده شده است.
در اولین روز کنکور سراسری استاندار مرکزی در بازدید از سالن‌های آزمون در دانشگاه سردشت اراک در گفتگو با خانواده‌ها از آنان خواست در همراهی با داوطلبان بدون نگرانی آنان را تشویق کرده و آنان را ترغیب به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های استان کنند.

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز