Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@23:27:30 GMT

ملاقات مادر و فرزند بعد از ۲۹سال

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۴۴۱۷

مادر و پسری که 29 سال از هم جدا بودند، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی یکدیگر را پیدا کردند.

به گزارش شرق، روز 11 بهمن پسر جوانی به اداره ۴ پلیس آگاهی پایتخت رفت و از کارآگاهان درخواست کرد تا مادرش را که از دوران خردسالی ندیده بود، برای او پیدا کنند. کارآگاهان با درخواست مرد جوان وارد عمل شدند و با هماهنگی‌های قضائی، تحقیقاتی را شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها بعد از دریافت مشخصات مادر این جوان به بررسی سرنخ‌هایی پرداختند که از زن میانسال وجود داشت و به این ترتیب در مدت چهار روز موفق شدند مادر گمشده را پیدا کنند.

پسر ۳۰‌ساله که ساکن ترکیه است و اضطراب و انتظار در چشم‌هایش دیده می‌شد، دقایقی قبل از دیدار مادر خود گفت: حدود یک سالم بود که پدر و مادرم از هم جدا شدند و بعد از آن پدرم به خاطر کارش کشور را ترک کرد. مادر هم بعد از جدایی ازدواج مجدد کرد و به این صورت من از مادرم جدا شدم و از آن به بعد سختی‌های زندگی‌ام شروع شد. او ادامه داد: چون آن زمان شیرخوار بودم، هیچ تصویری از مادرم در خاطر ندارم، اما این سال‌های اخیر تمام ذهنم را دیدن مادرم مشغول کرده بود و به این نتیجه رسیدم که هر طور شده باید او را پیدا کنم. با خودم می‌گفتم شاید مُردم و نتوانستم مادرم را ببینم.

او درباره حسی که به مادرش دارد، گفت: حسم را نمی‌توانم بیان کنم، شاید بعضی‌ها بگویند تنفر، اما هیچ‌کسی نمی‌تواند به مادرش حس تنفر داشته باشد. به او حق می‌دهم و قضاوتش نمی‌کنم، فقط یک سؤال دارم که گناه من چه بود؟ من شرایط سختی را در این مدت گذراندم و از شش‌سالگی در کارگاه کیف نخ‌زنی می‌کردم. دقایقی بعد، پسر جوان وارد اتاق رئیس اداره ۴ پلیس آگاهی پایتخت شد و با دیدن مادرش او را در آغوش گرفت. ‌زن میانسال با دیدن پسرش شروع به گریه کرد و در میان اشک خطاب به فرزندش گفت: چند سال قبل از طریق فیس‌بوک پسر کوچکم، فیس‌بوک تو را پیدا کردیم و پیام دادیم، اما موفق نشدیم پیدایت کنیم. این مادر و فرزند بعد از کمی گفت‌وگو پلیس آگاهی را ترک کردند.

لینک کوتاه: asriran.com/003FKl

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران

دریافت 7 MB کد خبر 6087301

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وقتی بچه گوریل از قلقلک دادن توسط مادرش لذت می‌برد
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان