Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی قزوین اعلام کرد: نخستین رویداد مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) با عنوان «ارائه ایده‌ها» چهارشنبه ۲۰ اسفند برگزار خواهد شد که سازمان ورزش و جوانان استان قزوین تأمین مالی دوره نخست شتابدهی را بر عهده دارد.

امین خاکباز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در تلاش هستیم در مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) برنامه شتابدهی کسب و کارها را ایجاد کنیم؛ شتاب‌دهنده‌ها در بازه ۶ ماهه خدماتی را به استارت‌آپ‌های پذیرش شده ارائه خواهند داد و با این خدمات تلاش خواهند کرد تا شرایط را برای رشد سریع استارت‌آپ‌ها فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای شتابدهی علاوه بر آموزش به تیم نیز مشاوره ارائه می‌شود برای همین منظور مشاورین زبده به این شرکت‌ها کمک خواهند کرد تا زودتر به موفقیت دست یابند و با اشتباه کمتر مسیر را سریع طی کنند.

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی قزوین افزود: با برگزاری رویدادهای مختلف در تلاش هستیم تا شرکت‌ها ایده‌های خود را به سرمایه‌گذاران معرفی کنند و با جذب سرمایه مسیر توسعه کسب و کار خود را پیش ببرند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از خدمات مهم شتاب‌دهنده‌ها این است که شبکه ارتباطی خود را در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار دهند، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد در بازه زمانی ۶ ماهه، با برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی مختلف ۸۰ ساعت آموزش ارائه دهیم؛ علاوه بر آن نیز ۲۰ رویداد مختلف برگزار خواهیم کرد تا در دیدار با کارآفرینان، کارگاه‌های انتقال تجربیات را داشته باشیم.

خاکباز ضمن بیان اینکه دوره‌های منسجم شتابدهی محدودی در قزوین برگزار شده است، عنوان کرد: امیدواریم در دوره‌های بعدی شتابدهی بتوانیم مبتنی بر نیاز صنعت و مسئله‌محور حرکت کنیم که اگر این دوره‌ها منسجم برگزار شود شاهد اتفاقات خوبی در استان خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه طی تعامل بین جهاد دانشگاهی و وزرات ورزش و جوانان، سازمان ورزش و جوانان استان قزوین تأمین مالی دوره نخست شتابدهی را بر عهده دارد، اظهار کرد: طرح شتابدهی یک طرح ملی است که در ۱۳ استان از جمله قزوین در حال برگزاری است؛ امکانات و زیرساخت‌های جهاددانشگاهی را در اختیار این شرکت‌ها قرار خواهیم داد و این فرصت خوبی است تا کسب و کارها و شرکت‌های نوپا از آن استفاده کنند.

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی قزوین در پایان با اعلام اینکه رویداد نخست با عنوان «ارائه ایده‌ها» چهارشنبه ۲۰ اسفند برگزار خواهد شد، متذکر شد: صاحبان ایده‌ها ارائه اولیه خواهند داشت و سایر نفرات و داوران به آنان رأی خواهند داد و هفته آینده جلسه دفاع و پذیرش طرح‌ها را در «منش» برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز نوآوری ايده استانی علمی و آموزشی شرکت ها ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از برگزاری رویداد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در تاریخ یازدهم و دوازدهم اردیبهشت خبر داد.

حسین حق‌شناس در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری رویداد ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اظهار کرد: همزمان با برگزاری رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان فرصتی برای ارائه طرح‌ها و محصولات فناورانه گذاشته شده است تا افراد و شرکت‌هایی که نتوانستند در نمایشگاه غرفه داشته باشند علاوه بر غرفه داران بتوانند با ارائه محصولات و طرح‌های خود در حضور داوران، مدیران شهری و متخصصان مربوطه، طرح خود را به چالش کشیده و مطرح کنند.

وی با بیان اینکه این رویداد در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: مهلت ثبت نام تا هشتم اردیبهشت از طریق سایت http://goingevent.com/panel/ فراهم است، مخاطبان باید رزومه و فایل معرفی محصول یا طرح فناور به همراه فرم مربوطه را از طریق لینک ارسال کنند، سپس ارزیابی اولیه در تاریخ نهم اردیبهشت انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه پس از انجام داوری هر مجموعه‌ای که طرح مناسبی داشته باشد، در حضور مدیران شهری فرصت دارد تا طرح خود را ارائه دهد، تصریح کرد: ارائه طرح یا محصول به‌صورت حضوری در محل دانشگاه صنعتی اصفهان و در حاشیه نمایشگاه انجام می‌شود و به طرح برتر جایزه یک میلیارد ریالی تقدیم خواهد شد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: این رویداد با همکاری و تأمین مالی شرکت توسعه صنایع شهر فرین وابسته به بانک شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 747265

دیگر خبرها

  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان