Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهدی عبدالملکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت : سه پروژه مهم با عنوان‌های شهریاران فرهنگ، جشنواره بزرگ شهروندان کوچک و ساخت عروسک شمامه در راستای فرهنگ‌سازی زندگی شهروندی در بین کودکان در حال برگزاری داریم.

او گفت : در جشنواره شهریاران فرهنگ که با حضور ۹۵۰ نفر برگزار خواهد شد، هر کسی با هر استعداد و توانایی مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه دیگری که در این حوزه در حال اجرا است ساخت عروسک شیرین و شمامه است که رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در خصوص آن افزود: در این برنامه عروسک شیرین رفتار‌های خلاف فرهنگ اجتماعی را به عروسک شمامه تذکر خواهد داد و این برنامه با توجه مخاطبان خود در بستر فضای شبکه شاد منتشر خواهد شد.

او در تشریح برنامه «بزرگ شهروندان کوچک»، افزود: این جشنواره در ۶ سر فصل همچون انشاء، نقاشی، ساخت کاردستی و ایجاد فضای سبز خانگی برنامه‌ریزی شده و تاکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ اثر در این حوزه برای ما ارسال شده و با توجه استقبال علاقه‌مندان این جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

عبدالمالکی ادامه داد: با توجه به بازخورد این برنامه، کرمانشاه پایلوت این برنامه در کشور شده و در شهر‌های دیگر نیز با الگوبرداری از کرمانشاه انجام خواهد شد.

معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه با تاکید بر ایجاد هویت مکانی کرمانشاه گفت: ارتقای حس تعلق خاطر به کرمانشاه و ایجاد هویت مکانی محور فعالیت‌های دیگر این معاونت است و در این راستا برنامه‌ریزی منسجم و گسترده برای آن طراحی شده است.

او افزود: برای ۳۶۵ روز سال ۳۶۵ مفاخر بزرگ که شامل سرمایه مکانی، میراث ناملموس و مفاخر انسانی می‌شوند تقویمی اختصاصی در نظر گرفته‌ایم که به زودی منتشر و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت؛ طی روز‌های اخیر برنامه‌های برای معرفی این روز‌ها انجام خواهد شد.

عبدالمالکی ادامه داد: برنامه دیگر در این راستا طراحی و نصب پلاک مفاخر است و در این برنامه در ۹ حوزه خانه نور، خانه قهرمان، خانه قرانی، خانه مفاخر، خانه حسینی، خانه فاطمی، خانه شهید، خانه عالم و خانه جوانمرد مشاهیر شهر شناسایی شده و در سردرب منازل این عزیزان پلاکی نصب خواهد شد.

او از افتتاح طرح پارک مشاور در بهار ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: سردیس‌های مشاهیر ادبی این پارک طراحی و ساخته شده و در این پارک نصب خواهد شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مفاخر ایران مفاخر فرهنگی مفاخر و مشاهیر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم و اوقات شرعی یک شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اوقات شرعی یک شنبه ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ هجری شمسی برابر ۱۹ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی به شرح زیر است:       اذان صبح: ۰۳:۴۹ دقیقه   طلوع آفتاب: ۰۵:۱۹ دقیقه   اذان ظهر: ۱۲:۰۴ دقیقه   غروب آفتاب: ۱۸:۴۹ دقیقه   اذان مغرب: ۱۹:۰۸ دقیقه   نیمه شب: ۲۳:۱۸ دقیقه

دیگر خبرها

  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • تقویم و اوقات شرعی یک شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • تقویم و اوقات شرعی شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • تقویم و اوقات شرعی جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به افق قم