Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-05@20:01:07 GMT

میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۵۴۶۲

با دستور رییس جمهور، میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس به نمایندگی از ۳۸ پروژه شاخص شهرداری‌های استان هرمزگان افتتاح شد.
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، استاندار هرمزگان صبح دیروز (۱۴ اسفندماه) در حاشیه آغاز به کار میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس، افزود: میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس به نمایندگی از ۳۸پروژه شاخص شهرداری‌های استان هرمزگان، در دوازدهمین پنجشنبه امید از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال احداث شده و برای دو هزار نفر اشتغال‌زایی داشته است.
استاندار هرمزگان ادامه داد: ۳۸ پروژه شاخص در تمامی شهرستان‌های استان هرمزگان توسط شهرداری‌ها اجرایی شده است.
همتی با بیان اینکه هرمزگان به تناوب و به صورت ماهانه در آیین افتتاح پروژه های ملی توسط رییس جمهور حضور دارد، افزود: پروژه هایی که توسط رییس جمهور افتتاح شدند، در مجموع با اعتبار یک هزار و ۱۳۱ هزار میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شده‌اند.
استاندار هرمزگان عنوان کرد: احداث بلوار و پارک خطی بلوار المهدی میناب، مجتمع تجاری شهرداری سرگز احمدی حاجی آباد، ایجاد و توسعه شبکه معابر بندرلنگه، اسفالت معابر و اجرای میدان سردار شهید حاجبی رودان، اسفالت محلات سطح شهر قشم،  بلوار امام خمینی (ره) بستک، بلوار پیامبر اعظم (ص)جاسک، پارک دولت پارسیان و بلوار شهدای مدافع حرم ابوموسی برخی از مهمترین پروژه های افتتاح شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهرداری بندرعباس میدان میوه و تره بار بندرعباس میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود

شهردار یزد با بیان این که در اجرای پروژه هدایت آب های سطحی، ادعای انتقال روان آب‌ها به قنوات متروکه بی پایه و اساس است، گفت: سه مقصد نهایی و خروجی برای این کانال‌ها طراحی شده و به هیچ وجه در اجرای این طرح، آب‌های جمع آوری شده به درون قنوات هدایت نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره به اینکه کانال‌ها و تأسیسات دفع آب‌های سطحی ایجاد شده توسط شهرداری بر اساس بررسی‌های کارشناسی ایجاد شده است، اظهار کرد: این کانال‌ها، روان آب‌های شهر یزد را به سه مقصد مسیل مرکزی شهر، محدوده آبخوان سیل بند شاهدیه واقع در جنوب شهر شاهدیه و آبخوان مجاور بوستان محیطی کویر واقع در بلوار نصر هدایت می‌کنند.

وی افزود: اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی در سال جاری متوقف نشده و این طرح در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار نصر و بلوار آزادگان در دستور کار شهرداری بوده و در حال اجرا است.

شهردار یزد با تأکید مجدد بر اینکه در اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی، روان آب‌ها به هیچ عنوان به قنوات متروکه هدایت نمی‌شود، اعلام کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در اجرای این پروژه، پیشگیری از مسدود شدن مسیرهای اصلی شهر، احیای مسیل مرکزی و هدایت آب‌های باران به سفره‌های زیرزمینی به صورت امن است تا فضایی شاداب برای شهروندان به دور از مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی به وجود آید.

کد خبر 750931

دیگر خبرها

  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس