Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اعلام این خبر اظهار داشت: با تاکید بر حساسیت و ضرورت ارائه خدمات توسط ناوگان تاکسیرانی در کشور و با هدف قطع زنجیره کرونا، درخواست قرارگیری رانندگان ناوگان تاکسیرانی در اولویت دریافت واکسن بعد از کادر درمان را از طریق وزارت کشور پیگیر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا با ارسال نامه‌ای به دکتر روحانی رئیس‌جمهوری، خواستار اولویت رانندگان فعال در حوزه حمل‌ونقل عمومی جهت تزریق واکسن کرونا پس از کادر درمان شده‌اند.

ضامنی در رابطه با این درخواست چنین عنوان کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سهم حمل‌ونقل عمومی در انتقال و توسعه چرخه کرونا ویروس بیش از ۲۶ درصد است، از این رو ستاد ملی مبارزه با کرونا، رانندگی حمل‌ونقل عمومی را از مشاغل در معرض خطر ابتلا به این ویروس شناسایی کرد و ضمن اعمال محدودیت‌هایی در این حوزه از جمله کاهش تعداد مسافر و جداسازی کابین راننده، الزاماتی همچون استفاده مستمر از لوازم ایمنی و ضدعفونی مکرر ناوگان را نیز به تصویب رسانده است. علیرغم رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در این بخش، ولیکن به علت تماس مستمر رانندگان با مسافرین، شاهد افزایش ابتلای فعالین این عرصه به کرونا و متاسفانه فوت رو به رشد تعدادی از رانندگان مبتلا بوده‌ایم.

کد خبر 589018 برچسب‌ها عبدالرضا رحمانی‌ فضلی كرونا در ايران حسن روحانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی كرونا در ايران حسن روحانی حمل ونقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار