Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@03:40:53 GMT

غرس نهال در شهرک های صنعتی قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۶۰۱۴

غرس نهال در شهرک های صنعتی قزوین آغاز شد

به مناسبت روز درختکاری غرس نهال در شهرک صنعتی استان قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت هفته درختکاری روز شنبه در مراسمی با حضور عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، امام جمعه و فرماندار شهرستان آبیک، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و تعدادی از مدیران تعدادی نهال در محوطه شهرک صنعتی کاسپین شماره دو غرس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در این مراسم گفت: توسعه صنعتی در استان باید با پیوست زیست محیطی همراه باشد تا هم موجب افزایش راندمان کاری شده و هم از تخریب محیط زیست جلوگیری شود.

قبادی اظهارداشت: توجه به فضای سبز و محیط زیست باید در جامعه نهادینه شده و مورد توجه جدی قرار گیرد تا به سلامت جامعه کمک شود.

وی اضافه کرد: کاشت درخت در همه شئون اجتماعی باید جدی گرفته شود و ما در مدارس، دانشگاهها، خانه ها و واحدهای صنعتی به آن اهمیت دهیم.

قبادی تصریح کرد: کاشت نهال در محوطه های واحدهای صنعتی و شهرکها بیانگر توجه ویژه تولیدکنندگان به محیط زیست است که باید ترویج شود.

وی اظهارداشت: شهرک های صنعتی  باید در کنار توسعه فیزیکی و افزایش تعداد واحدها به زیبایی و سر سبزی محیط های تولید هم اهمیت دهند تا به افزایش راندمان کاری کمک شود.

در ادامه حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: امسال با ایجاد بیش از 4 هکتار فضای سبز در شهرک ها و نواحی صنعتی توانسته ایم به زیباسازی و سالم سازی محیط های تولیدی کمک کنیم.

خانپور تصریح کرد: تاکنون ۱۹۰ هکتار فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی استان ایجاد شده و در سال آینده نیز 5 هکتار فضای سبز جدید ایجاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درختکاری شهرک های صنعتی استان قزوین شهرک های صنعتی صنعتی استان فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

جلسه بررسی مسائل شهرک صنعتی و ساماندهی و توسعه  با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و مسئولین شهرستان انار در فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این نشست محسن صالحی فرماندار انار گفت: دویست هکتار زمین جهت نصب پنل خورشیدی در شهرک صنعتی اناراختصاص داده شده است و هزینه زمین جهت نصب پنل در اقساط ده ساله گرفته خواهد شد .

وی همچنین در خصوص اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: زمین‌های اطراف روستا اگر ملی باشند واگذار می‌شوند و اگر ملی نباشند بوسیله جهاد کشاورزی در اسرع وقت جهت اجرای طرح پنل خورشیدی تغییر کاربری خواهد شد.

در شهرستان انار ۹۶۵کیلو وات پنل خورشیدی نصب گردیده و ۱۲۰۰کیلو وات در مرحله عقد قرارداد است.

در این جلسه مسائل مربوط به شهرک صنعتی شهرستان، ساماندهی و توسعه شهرک صنعتی شهرستان در حوزه پنل‌های خورشیدی بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است