Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:08:48 GMT

آتش سوزی ۳ مخزن سوخت در مرز ایران و افغانستان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۶۲۹۰

آتش سوزی ۳ مخزن سوخت در مرز ایران و افغانستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۱ صبح امروز، سه مخزن سوخت در گمرک «ابونصر فراهی» افغانستان طعمه حریق شد و از دقایق ابتدایی گمرک و دستگاه‌های مستقر در مرز ماهیرود ایران با بازکردن درب‌های ورودی و پذیرش کامیون‌ها از سمت افغانستان و ارسال چهار خودروی آتش نشانی به محل آتش سوزی، برای مهار آتش سوزی و ممانعت از گسترش حریق به کمک افغانستان آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کامیون‌های محوطه گمرکی ماهیرود ایران هم به سرعت تخلیه و به سمت مناطق دورتر هدایت شدند و هم زمان، با باز شدن درب‌های مرزی، کامیون‌های مستقر در افغانستان نیز به سمت ماهیرود هدایت شدند.

لطیفی در ادامه توضیح داد: هر کدام از این مخازن ۱۲۰ هزار لیتر گنجایش سوخت دارند و تا کنون سه محزن دچار حریق شده که با اعزام چهار تیم آتش نشانی از سمت کشورمان به گمرک «ابو نصر» افغانستان در مرحله اول جلوگیری از گسترش آتش و سپس اطفای کامل حریق در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: جابجایی کالاهای کشورمان با افغانستان به صورت ترانشیپ منت است و با جابجایی کالا در گمرکات مرزی، کامیون‌های طرف مقابل برای ارسال کالا به مقاصد نهایی در افغانستان مبادرت می‌ورزند و در خصوص سوخت نیز کالا در مخازن تخلیه و سپس در تانکرهای سوخت بارگیری می‌شود.

کد خبر 5162942

منبع: مهر

کلیدواژه: گمرک ایران افغانستان قیمت دلار قیمت نفت بانک مرکزی ایران ویروس کرونا ذوب اهن اصفهان اقتصاد آمریکا اوپک پلاس تولید نفت شاخص کل بورس بازسازی سوریه کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات

به گزارش صدای ایران،کورش سبزعلی اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟