Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - همچنین یک قابلیت جدید و باحال دیگر که دربرگیرنده Nearby Share است برای کاربران امکان اشتراک‌گذاری اپ‌ها با دستگاههای اندرویدی مجاور را فراهم می‌آورد. بطور معمول، اشتراک‌گذاری پسوورد می‌تواند کاری آزاردهنده باشد، چرا که معمولا نیاز به یافتن یک تکه کاغذ برای یادداشت کردن آن باشد، که گهگاه در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال در سیستم عامل اندروید 12 شما قادر خواهید بود تا به صورت بی‌سیم(وایرلس) پسووردتان را با استفاده از قابلیت اشتراک‌گذاری مجاور (Nearby Share) اندروید به اشتراک بگذارید.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم و به نقل از مشبل، این قابلیت در ویرایش بتای توسعه‌دهندگان اندروید 12 (که اخیرا برای دانلود قابل دسترسی شده) عرضه شده است.
 
برای استفاده از آن کافیست به تنظیمات، و سپس قسمت وایفای، بروید. شبکه مورد نظرتان را انتخاب کنید، و روی Share بزنید. گزینه اشتراک‌گذاری شبکه از طریق یک QR کد، یا از طریق Nearby Share، به شما نشان داده خواهد شد.
اگر گزینه اخیرالذکر را انتخاب کنید، گوشی به دنبال دستگاه‌های مجاور خواهد گشت و فردی که در حال استفاده از دستگاه دیگر است نوتیفیکیشینی دریافت خواهد کرد که از او درخواست پذیرش این اشتراک‌گذاری را خواهد کرد.
البته پسوورد به دلایل امنیتی نمایش داده نخواهد شد، ولی در صورتی که گیرنده این اشتراک‌گذاری را بپذیرد، قادر به اتصال به شبکه وایفای خواهد شد.
 


اندروید از نسخه 10 خود به کاربران امکان اشتراک‌گذاری شبکه‌های وایفای از طریق یک QR کد را داده بود، ولی این روش جدید شاید قدری بهتر باشد چرا که شما مجبور نخواهید بود تا نزد فردی که می‌خواهید شبکه را به وی به اشتراک گذاشته بروید و QR کد را به او نشان دهید.
 
با این حال، برای کار کردن این قابلیت لازم خواهد بود که قابلیت Nearby Share برای فرد مقابل فعال باشد.
این قابلیت که در ماه اوت سال گذشته عرضه شد مشابه با AirDrop در دستگاه‌های اپل است، که برای شما امکان ارسال و دریافت فایل‌ها بین دستگاه‌های اندرویدی و کروم‌بوک‌ها را فراهم می‌آورد.
 
همچنین اخیرا وبسایت 9to5Google یک قابلیت جدید و باحال که دربرگیرنده Nearby Share است را یافت، که برای کاربران امکان اشتراک‌گذاری اپ‌ها با دستگاه‌های اندرویدی مجاور را فراهم می‌آورد.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: پسورد وای فای اشتراک گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم

معاون وزارت دفاع لهستان پس از کشمش‌های فراوان در زمینه استقرار سلاح‌های هسته‌ای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در خاک این کشور، از آمادگی ورشو برای اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش مشرق، پاول زالوسکی روز سه‌شنبه گفت که کشورش درخواستی برای مشارکت در طرح به اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو ارائه کرده و از آن خارج نشده است.

وی با بیان اینکه این موضوع باید با شرکای غربی مورد بحث قرار گیرد، اضافه کرد: ما در مورد برنامه‌ای به نام اشتراک‌گذاری هسته‌ای صحبت می‌کنیم. این یک برنامه ناتو است، اما تصمیم گیری و کنترل کامل استفاده از سلاح‌های هسته‌ای، که مثلاً ممکن است در لهستان مستقر شود، توسط آمریکایی‌ها گرفته می‌شود.

بر اساس این گزارش، بلژیک، ایتالیا، آلمان و لهستان برای شرکت در این برنامه اعلام آمادگی کرده‌اند.

برنامه اشتراک هسته‌ای به ایالات متحده اجازه می‌دهد تا سلاح‌های هسته‌ای خود را در کشورهای عضو ناتو بدون آنکه آنها اختیار استفاده از آنها را داشته باشند، مستقر کند.

آندری دودا رئیس‌جمهوری لهستان چندی پیش پس از صدور بیانیه آمادگی این کشور برای میزبانی از سلاح‌های هسته ای، بیانیه دیگری صادر و اعلام کرد که هنوز تصمیم رسمی در این مورد گرفته نشده است.

همه این اظهارات در حالی است که دونالد تاسک، نخست وزیر لهستان اعلام کرده است که به دنبال دیدار با رئیس جمهوری است تا بفهمد چه چیزی او را بر آن داشته تا امکان اشتراک هسته‌ای را پیشنهاد دهد.

معاون وزیر دفاع لهستان نیز در عین حال از طرح موضوع استقرار هسته‌ای در محافل داخلی این کشور که توسط رئیس‌جمهوری لهستان ارایه شده، انتقاد و تاکید دارد که باید به جای آن با شرکای غربی گفت وگو شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D