Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی حمایت دائمی از گذرگاه فرهنگ و هنر گلستان را لازمه موفقیت این گذرگاه عنوان کرد.

جعفر مروارید در جلسه هماهنگی راه‌اندازی گذرگاه فرهنگ و هنر گلستان مشهد حمایت دائمی از گذرگاه فرهنگ و هنر را لازمه موفقیت این گذرگاه عنوان کرد و گفت: خواسته تمام ما این است که گذرگاه فرهنگ و هنر گلستان، گذرگاهی موفق شود و این موضوع نیازمند حضور یک مدیر قوی در گذرگاه، انجام فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی، برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری و حضور هنرمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین عارف‌نیا، مدیرعامل موسسه توسعه فرهنگ و هنر، در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در راستای ایجاد این گذرگاه فرهنگی و هنری، اظهار کرد: طی دو هفته گذشته جلسات کاری بسیاری در رابطه با گذرگاه فرهنگی گلستان برگزار کردیم و امیدواریم که این گذرگاه در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در این جلسه دستورالعمل تشکیل کمیته پیشبرد و راه‌اندازی گذرهای فرهنگ و هنر شهر مشهد و فراخوان انتخاب متقاضیان بهره‌برداری از غرفه‌های این گذر بحث و بررسی شد و تعهدات و زمانبندی فعالیت‌های مرتبط با راه اندازی گذرگاه گلستان مشهد بررسی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گذر فرهنگ و هنر مشهد گذرگاه فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد

ایسنا/هرمزگان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک از راه‌اندازی غرفه فرهنگ و هنر و برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در این شهرستان خبر داد.

محمد پیشان شامگاه ۱۱ اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: خلیج فارس هویت ملی ماست و نامگذاری ۱۰ اردیبهشت به نام روز ملی خلیج فارس فرصتی ارزشمند است تا با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سراسر کشور و به ویژه در سواحل خلیج فارس این نماد هویت ملی را پاسداری نماییم.

وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک با همراهی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان با هدف پاسداشت روز ملی خلیج فارس مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در سطح شهرستان سیریک برگزار نمود، در این مسابقه هنرمندان شهرستان نقاشی های مختلفی با موضوع خلیج فارس ترسیم کردند و این روز بزرگ را گرامی داشتند. آثار هنرمندان شرکت کننده در غرفه فرهنگ و هنر شهرستان جهت بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک تصریح کرد: در پایان این مسابقه از فاطمه ملاحی، زینب جمالدینی و زهرا ملاحی به عنوان سه نفر برتر مسابقه طراحی و نقاشی با هدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • حمایت مردم گلستان از طرح نور
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم