Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه این مطلب همه چیز را درباره خرید تسمه، خرید بلبرینگ و به طور کلی خرید تجهیزات صنعتی بیان کرده ایم.

به گزارش برنا، تجهیزات صنعتی و ابزار آلات حرفه ای، لوازمی هستند که به کمک آن ها می توان اقدامات صنعتی بسیار زیادی انجام داد. در واقع تمامی تجهیزات صنعتی برای افزایش راحتی در زندگی انسان ها ساخته می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این مساله به جرات می توان گفت که این تجهیزات یکی از حیاتی ترین ابزار آلات می باشند که میزان تقاضا برای خرید آن ها نیز بسیار زیاد می باشد. اما برای خرید و تهیه برخی از تجهیزات صنعتی مانند تسمه، بلبرینگ، و ... باید چندین نکته را به خاطر داشته باشید تا بهترین خرید خود را تجربه کنید. در واقع نکاتی وجود دارد که کمتر کسی با آن ها آشنایی دارد و در نتیجه با آشنایی با این نکات می توانید قدم بزرگی در راستای خرید این تجهیزات بردارید و بهترین اجناس را از مطمئن ترین منابع خریداری کنید.

در ادامه این مطلب همه چیز را درباره خرید تسمه، خرید بلبرینگ و به طور کلی خرید تجهیزات صنعتی بیان کرده ایم. اگر شما نیز قصد خرید این محصولات را دارید و با نکات مخصوص خریداری این محصولات آشنایی ندارید توصیه می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. یقینا پس از آشنایی با این نکات می توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید و دیگر در هنگام خرید این ابزارآلات و تجهیزات با شناخت و آگاهی کامل تمامی مواردی که باید را مورد بررسی قرار می دهید. پس توصیه می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

نکاتی در خصوص خرید تسمه و انتخاب بهترین نوع آن

خرید تسمه و انتخاب بهترین جنس ها کمی مشکل است. در واقع با وجود تعدد و تنوع در بازار های صنعتی و همچنین وجود فروشنده های متعدد، انتخاب بهترین تجهیزات و خرید تسمه با مرغوب ترین کیفیت کار بسیار مشکلی است. به خصوص که امروزه هر فروشگاهی قیمت متفاوتی دارد. اما با شناخت برخی جزئیات می توانید بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید. همانطور که می دانید، تسمه ها در انواع مختلفی در بازار یافت می شوند.  به عنوان مثال تسمه تایم، تسمه شیاری، تسمه تخت، و ... . طبیعتا متناسب با انواع کاربرد ها، انواع مختلفی از تسمه ها نیز ساخته شده است. اما پارامتر هایی وجود دارد که در تمامی تسمه ها مشترک بوده و در نتیجه هنگام انتخاب و خرید تسمه می توانید این پارامتر ها را مورد بررسی قرار دهید.

پارامتر های خرید تسمه عبارتست از: نرخ تبدیل سرعت، سرعت چرخش، گشتاور برای انتقال، فاصله مرکز، دما، شرایط روانکاوی. عموم تسمه  ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند اما بهترین جنس های این تجهیزات صنعتی عبارتست از: پلی اورتان و نئوپرن می باشد. عموما برای خرید تسمه باید توجه کنید که قدرت کششی بسیار خوبی داشته و طول عمر مطلوبی داشته باشد. علاوه بر این یک تسمه تایم خوب باید بتواند تحمل بار خوبی داشته باشد و سرعت مطلوبی را با توجه به نوع کاربرد ارائه دهد.

برای خرید تسمه، یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، خرید از منبعی مطمئن می باشد. در واقع برخی از فروشگاه ها با ارائه بهترین نوع ابزار آلات و تجهیزات صنعتی، بهترین قیمت را برای محصولات خود در نظر گرفته اند و در نتیجه با خرید از این فروشگاه ها می توانید مطمئن ترین خرید خود را تجربه کنید.

خرید بلبرینگ و نکاتی در خصوص خرید آن

بلبرینگ ها یکی از پر کاربرت ترین و مهم ترین ابزار آلات و تجهیزات صنعتی می باشند. در واقع اگر اطراف خود را نگاه کنید، بدون شک یک وسیله ای را مشاهده خواهید کرد که در ساخت آن از بلبریننگ استفاده شده است. خرید بلبرینگ یکی از پرتقاضا ترین اقدامات در سطح کشور است و در واقع بدون وجود این وسیله، در استفاده از برخی از کاربردی ترین ابزار آلات صنعتی با مشکل مواجه خواهید شد. اما یکی از خطرناک ترین اقدامات، خرید بلبرینگ بدون آگاهی از برخی نکات در خصوص آن است. به بیان بهتر، اگر بلبرینگی با کمترین کیفیت و نا مرغوب ترین جنس خریداری کنید، بدون شک مشکلات متعددی برایتان به وجود خواهد آمد و در نتیجه خسارات جبران ناپذیری را متحمل می شوید. در نتیجه بهتر است با نکاتی در خصوص خرید بلبرینگ آشنا شوید.

در هنگام خرید بلبرینگ به چه نکاتی توجه کنیم؟

با توجه به وسعت این صنعت و کاربرد آن در انواع مختلفی از زمینه ها و صنایع، باید اشاره کنیم که این ابزار را متناسب با کاربرد های مختلف در صنایع متعدد می سازند. در واقع برای خرید بلبرینگ باید بدانید که قصد دارید در چه زمینه ای آن را به کار ببرید و سپس اقدام به خرید بلبرینگ با بهترین جنس کنید. علاوه بر این در هنگام خرید باید آگاه باشید که خدای ناکرده جنس تقلبی نسیبتان نشود. به این صورت که ابتدا به شیوه ی بسته بندی محصول توجه کنید. یقینا بسته بندی های اصل در هنگام خرید بلبرینگ به وضوح مشخص هستند و به راحتی قابل تشخیص هستند.

علاوه بر این جنس بلبرینگ های اصلی کاملا موغوب و با کیفیت هستند و در مقایسه با جنس تقلبی بهترین جنس را دارند. به بیان بهتر در هنگام بسته بندی جنس اصل به جزئیات بسته بندی بسیار توجه می شود. و همچنین در ساخت آن ها ظریف کاری های متعددی صورت می گیرد. علاوه بر این در هنگام خرید بلبرینگ ها به کد های موجود بر روی بسته بندی توجه کنید تا از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید. برای خرید بلبرینگ ها به این موارد توجه کنید و همچنین در هنگام خرید بلبرینگ از معتبر ترین فروشگاه ها اقدام کنید و در نتیجه از خرید خود مطمئن باشید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجهیزات صنعتی خرید تسمه خرید بلبرینگ آلات و تجهیزات تجهیزات صنعتی بهترین جنس بلبرینگ ها ابزار آلات خصوص خرید بسته بندی توجه کنید خرید تسمه برای خرید ترین جنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی

در این مقاله با مسیر درستی در یادگیری کار با تجهیزات اتوماسیون صنعتی نظیر پی ال سی، درایو، HMI و ... می‌پردازیم.

اگر این مقاله را می‌خوانید، قطعا با اتوماسیون صنعتی آشنا هستید و علاقه‌مند به یادگیری آن هستید. اتوماسیون صنعتی یکی از رشته‌های برق است و مربوط به اتوماتیک کرند فرآیندهای صنعتی با انواع تجهیزات مختلف است. این تجهیزات شمال پی ال سی، اینورتر، HMI، سروو موتور، انواع سنسورها و ... می‌شود.

این رشته به دلیل ماهیتی که دارد، پروسه یادگیری دشوار تری دارد و افرادی که می‌خواهند آن را یاد بگیرند معمولا با دشواری‌های زیادی مواجه می‌شوند. اتوماسیون صنعتی یک رشته تخصصی و تجربی است، به این معناست که برای یادگیری این حرفه به بهترین شکل لازم است شما در محیط های صنعتی قرار بگیرید و مدام با این تجهیزات کار کنید، اما متاسفانه امکان قرار گرفتن در محیط صنعتی و کار با تجهیزات گران قیمت این رشته برای همه فراهم نیست.

در این مقاله یکی از بهترین روش‌های آموزش اتوماسیون صنعتی را به شما خواهم گفت تا به بهترین، کامل‌ترین و سریع‌تر شکل ممکن اتوماسیون صنعتی را یاد بگیرید.

یادگیری اتوماسیون صنعتی را از کجا شروع کنیم؟

اتوماسیون صنعتی یکی از رشته‌های مربوط به برق است، از این رو اگر شما قصد دارید اتوماسیون صنعتی را یاد بگیرید، لازم است ابتدا با مفاهیم برق آشنا باشید. این مطالب در دانشگاه رشته برق به صورت کامل آموزش داده می‌شود، با این حال اگر این امکان برای شما وجود ندارد، آموزش‌های پایه برق را می‌توانید به صورت رایگان در اینترنت دریابید و از آنها استفاده کنید.

پس از آشنایی با مفاهیم برق، شما آماده ورود به حوزه اتوماسیون صنعتی هستید. آموزش اتوماسیون صنعتی را با مطالب رایگان داخل اینترنت و یا کتاب‌های اتوماسیون صنعتی آغاز کنید. این مطالب به شما کمک می‌کند تا با اتوماسیون صنعتی بیشتر آشنا شوید، با مفاهیم پایه اتوماسیون صنعتی آشنا شوید و آنها را یاد بگیرید. علاوه بر آن، به شما کمک می‌کند تا قبل از سرمایه گزاری در وقت و هزینه از علاقه خود نسبت به این زمینه مطمئن شوید.

مطالب رایگان داخل اینترنت و کتاب‌های موجود در بازار، درحالی که اهمیت بالایی دارند، ولی تنها با خواندن یک کتاب نمی‌توانید یک اتوماسیون کار شوید و پروژه اتوماسیون صنعتی را به تنهایی انجام دهید و کسب درآمد کنید. برای این کار لازم است با تجهیزات به صورت عملی کار کرده باشید و این سیستم‌ها را حداقل به صورت دمو راه اندازی کرده باشید. در این مرحله است که توصیه می‌شود شما آموزش و یادگیری اتوماسیون صنعتی را به مرحله بعدی برسانید و در یکی از دوره اتوماسیون صنعتی شرکت کنید.

مزایای یادگیری اتوماسیون صنعتی به صورت حضوری و عملی

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، بزرگ ترین مشکل یادگیری اتوماسیون صنعتی برای یک فرد معمولی محدودیت در کار با تجهیزات است. این تجهیزات و قطعات معمولا قیمت بالایی دارند و فرد معمولی نمی‌تواند آنها را صرفا جهت تمرین تهیه کند و از آنها استفاده کنید. بزرگ‌ترین مزیت آموزش اتوماسیون صنعتی به صورت حضوری و کلاس‌های عملی، مهیا کردن محیط مناسب یادگیری با انواع تجهیزات است که امکان تمرین به صورت عملی را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، در دوره‌های حضوری شما با یک استاد خبره و باتجربه در ارتباط هستید که می‌تواند به سوالات شما پاسخ دهد. همچنین با آشنا شدن با سایر شرکت کنندگان شما شانس برقراری و ایجاد ارتباطی قوی کاری را نیز دارید که برای شروع می‌تواند خیلی اهمیت بالایی داشته باشد.

بهترین مکان برای یادگیری تخصصی اتوماسیون صنعتی

پیشنهاد من برای کسانی که می‌خواهند در دوره‌های حضوری اتوماسیون صنعتی شرکت کنند، دوره‌های شرکت نیک صنعت است. دوره‌هایی که در این شرکت برگزار می‌شود از ادوات و تجهیزات متنوع و کاملی برخوردار هستند و اساتید این دوره‌ها از نام‌های شناخته شده ایران هستند. همچنین پس از اتمام دوره به شما یک مدرک داده می‌شود که می‌تواند کمک بسیار زیادی در پیدا کردن اولین شغل شما در کند. دوره‌های برگذار شده در این دوره‌ها شامل گارانتی دائمی نیز می‌باشد، به این معنا که پس از اتمام دوره، هر جا اگر به مشکلی برخورد کردید و سوالی داشتید، می‌توانید آن را در پشتیبانی بپرسید و پاسخ بگیرید.

انجام پروژه و شروع کسب درآمد

بعد از اتمام دوره‌های حضوری اتوماسیون صنعتی و دریافت مدرک این دوره‌ها شما آماده برای کسب درآمد هستید. به صورت کلی در ابتدا شما به دو حالت می‌توانید از این طریق درآمد داشته باشید

روش اول از طریق استخدام شدن در یکی از شرکت‌های اتوماسیون صنعتی در ایران است. این روش معمولا راحت‌ترین و ایمن‌ترین روش شروع کسب درآمد است، چرا که با استخدام شدن دیگر لازم نیست به دنبال پروژه اتوماسیون صنعتی باشید، و همچنین می‌توانید از ترجبه و دانش مهندیس آن شرکت نیز استفاده کنید و از آن بهره ببرید.

روش دوم انجام پروژه به صورت فری لنس هستش، یعنی اینکه خودتان به دنبال پروژه بگردید و آنها را به صورت خود مختار انجام دهید. این روش کسب درآمد با اینکه انعطاف‌پذیری بالایی را در دست شما قرار می‌دهد، یافتن و گرفتن پروژه اتوماسیون صنعتی برای اتوماسیون کار صفری که تجربه کاری ندارد و نام او شناخته شده نیست می‌تواند بسیار دشوار باشد.

جمع بندی

به طور خلاصه، بهترین روش و مسیر یادگیری اتوماسیون صنعتی ابتدا آشنا شدن با مفاهیم برق است، سپس آشنا شدن و یادگیری اتوماسیون صنعتی با استفاده از مطالب رایگان داخل اینترنت و کتاب‌ها و در انتها، برای یادگیری تخصصی توصیه می‌شود در دوره حضوری اتوماسیون صنعتی شرکت کنید. بعد از سپری کردن این مراحل شما آماده کسب درآمد هستید و می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

از دیگر مزایای نیک صنعت می‌توان به سایر خدمات این مجموعه اشاره کرد. این خدمات شامل خدمات فروش، تعمیر درایو و نصب و راه اندازی تجهیزات و سیستم‌های صنعتی است. پک کامل خدمات نیک صنعت باعث شده شما تمام نیزهای اتوماسیون صنعتی خود را بتوانید در یک مکان دریافت کنید.

کد خبر 748424

دیگر خبرها

  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها