Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، الله‌کرم نصیری امروز در جلسه ستاد کمک‌های مومنانه با اشاره به گرانی‌ در زمینه میوه، گفت: برخی از مرزهای کشور باز شده و صادراتی پیش آمده که مصرف در داخل کشور را با اختلال ایجاد کرده اما برای استان میزان ۵۷۰ تن میوه شامل ۲۰۰ تن سیب و ۳۷۰ تن پرتقال پیش‌بینی شده است.

معاون امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: این حجم میوه با قیمت هر کیلو ۹ هزار تومان خریداری و انبار شده که در جلسه تنظیم بازار قیمت نهایی اعلام و یک هفته قبل از عید میوه توزیع خواهد شد تا این شرایط ناراحت‌کننده به زودی حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این موضوع ملی است و تنها برای این استان نیست هرچند اوضاع استان نسبت به کشور بهتر است، ادامه داد: در مرحله سوم رزمایش همدلی و مواسات نیز اگر مشکلاتی در تهیه کالا از جمله آرد و یا حمل و نقل و ... پیش آمد برای رفع آن تلاش خواهیم کرد.

در ادامه محمد فروزنده با اشاره به اینکه در مرحله اول رزمایش در قالب طرح‌های مختلف از جمله اطعام مهدوی در ماه رمضان بسته‌های معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان توزیع شد، اظهار کرد: در مرحله دوم نیز بسته‌های مواد غذایی، لوازم‌التحریر و تبلت و گوشی اندرویدی با ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان و ۲ میلیون تومان اعتبارات دریافت شده از بنیاد مستضعفان میان اقشار ضعیف جامعه توزیع  شده است.

مسئول دفتر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان افزود: ۴۰۰ میلیون تومان نیز به منظور مبارزه با ویروس کرونا میان یک هزار و شش نفر از نیازمندان و مادران باردار تحت پوشش توزیع شده است.

وی در پایان گفت: ۵۰۰ میلیون تومان بین یک هزار و ۲۹۹ خانوار تحت پوشش آسیب دیده از کرونا و ۱۴۳ میلیون تومان غرامت برای فوت بر اثر بیماری کرونا به ۳۱ نفر پرداخت شده است.

توزیع البسه به ارزش ۳۰ میلیون در مرحله سوم رزمایش مواسات

نرگس محمدی از فعالیت‌های بهزیستی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خبر داد و بیان کرد: هر هفته ۳۰۰ بسته مواد غذایی از طریق خیرین جذب و میان نیازمندان توزیع می‌شود همچنین یک هزار و ۴۰۰ کوله پشتی با تجهیزات کامل، ۶۲ تبلت به فرزندان تحت پوشش و ۲۴۲ تبلت با کمک خیرین تهیه و میان خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده همچنین شهریه کامل دانشجویان تحت پوشش با هر میزان پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طرح‌هایی از جمله ایران همدل ۶۵۰ میلیون تومان جمع‌آوری و متناسب با هر شهرستان تقسیم شد، همچنین در طرح پازل همدلی نیز ۶۵ میلیون تومان جمع‌آوری و معادل این مبلغ از بهزیستی کشور اخذ شده که میان نیازمندان توزیع شده است.

وی در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۵۳ بسته مواد غذایی و حدود ۳۰ میلیون تومان البسه نیز به مناسبت شب عید مبعث در مرحله سوم رزمایش توزیع شود.

حجت‌الاسلام علی محرابی نیز به جمع‌آوری قریب به ۲۰ هزار بسته معیشتی که ۵ هزار و ۴۰۰ بسته‌ آن توسط خیرین و ۱۳ هزار بسته آن توسط کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده و ارزش کل آن به ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌رسد اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح برکات مهدوی ویژه نیمه شعبان و عید نوروز از طریق خیرین و موقوفات در مرحله سوم رزمایش آماده و توزیع شود.

طرح شفا همچنان ادامه دارد

حجت‌الاسلام عابدین کاظمی‌نیا گفت: بودجه‌ای به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از جبهه فرهنگی مرکز دریافت شد که با مشارکت بنیاد علوی سه طرح نظیر رایگان شدن یک ماه نان مصرفی نیازمندان، پرداخت اجاره‌بها و طرح شفا در پنج شهرستان؛ شهرکرد، کیار، سامان، بن و بروجن در حال اجرا است که به هر کدام از این شهرستان‌ها ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شده و تا قبل از عید نیز مرحله سوم این طرح اجرا خواهد شد.

افتتاح سایت استانی مشابه دیجی کالا از سال آینده

مجید حیدری نیز در این جلسه گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار بسته مواد غذایی و ۴ هزار لوازم التحریر میان نیازمندان استان توزیع شده همچنین به کمک بسیج سازندگی ۵۵۰ سری جهیزیه میان نو عروسان نیازمند توزیع شده و اکنون نیز در مرحله ثبت‌نام ۲ هزار زوج دیگر هستیم که استقبال بالایی از طریق مردم مناطق دورافتاده از جمله بازفت از این طرح شده است.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان با بیان اینکه بسته‌های معیشتی برای مرحله سوم رزمایش آماده توزیع هستند، بیان کرد: با همت بسیج سازندگی در سال‌ آینده سامانه‌ای مشابه دیجی کالا برای فروش محصولات استانی در کشور راه‌اندازی خواهد شد همچنین سایتی برای جذب نیروهای جهادی در استان با پشتوانه بسیج سازندگی کشور در حال ساخت است که در سال آینده رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/68036/م

منبع: فارس

کلیدواژه: مرحله سوم رزمایش مواسات نصیری معاون اقتصادی استانداری چهارمحال وبختیاری شهرکرد مرحله سوم رزمایش میلیون تومان مواد غذایی توزیع شده هزار بسته جمع آوری توزیع شد تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان