Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@15:51:45 GMT

انجام تست سریع کرونا در ۵فرودگاه خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۶۸۷۱

انجام تست سریع کرونا در ۵فرودگاه خوزستان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمدحسن ذیبخش از تشدید نظارت‌های بهداشتی در فرودگاه‌های استان خوزستان خبر داد و اظهار کرد: در تمامی فرودگاه‌های خوزستان شامل اهواز، آبادان، دزفول، ماهشهر و آغاجری تست رپید (آزمایش تشخیص سریع) انجام می‌شود.

وی گفت: مسافران جهت انجام پرواز هوایی از این استان، ملزم به ارائه تست گواهی عدم ابتلا به کرونا که به تائید وزارت بهداشت رسیده باشد، هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت همراه نداشتن گواهی، از مسافران تست رپید گرفته خواهد شد.

ذیبخش با بیان اینکه دستورالعمل‌های جدیدی به ایرلاین‌ها جهت انجام پرواز از فرودگاه‌های خوزستان ابلاغ شده است، افزود: شرکت‌های هواپیمایی ملزم شده‌اند تا با ارسال پیامک، شرایط بحران را به مسافران اعلام تا آن‌ها را نسبت به تعویق سفر ترغیب کنند.

وی بیان کرد: به فرودگاه‌های استان اعلام شده از ورود مشایعت‌کنندگان مسافر به ترمینال فرودگاه‌ها جلوگیری به عمل آورند و همچنین تمامی ایرلاین‌ها موظف به رعایت استفاده از ظرفیت 60 درصد هواپیماهای خود هستند.

وی تأکید کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر تخطی از پروتکل‌های بهداشتی از فرودگاه‌های خوزستان به سازمان هواپیمایی ارائه نشده است و تنها گزارش‌های دریافتی، مبنی بر ازدحام مسافران جهت انجام تست رپید بوده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری یادآوری شد: مقررات سخت‌گیرانه فقط مربوط به استان خوزستان است و سایر استان‌ها، از پروتکل‌های بهداشتی رایج پیروی می‌کنند.

پربیننده ترین آموزش و پرورش سال آینده آماده بازگشایی مدارس خواهد بود آخرین خبر از افزایش حقوق سربازان ثروتمندترین زن آفریقا فقیر شد؟ +عکس پرداخت مطالبات فرهنگیان در اسفندماه استخدام ۵۵ هزار نفر از معلمان حق‌التدریسی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تست کرونا برجام فرودگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق در اراضی اشغالی تظاهراتی گسترده برگزار کردند و خواستار انجام سریع توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

تظاهرکنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و انجام سریع توافق مبادله اسیران شدند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: هم اکنون تظاهراتی در حمایت از انجام توافق بازگرداندن اسیران در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر در حال برگزاری است.

از سوی دیگر ایالا همسر یورام متسجر که در غزه اسیر است در جریان این تظاهرات گفت: کابینه اسیران را به حال خود رها کرده است. همه باید به خیابان بیایند و از نخست وزیر بخواهند که اسیران را به منازل برگرداند. حمله به رفح یعنی تداوم جنگ برای سه ماه دیگر و یعنی اسیران زنده برنخواهند گشت.

کد خبر 6096649

دیگر خبرها

  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها