Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: احیای ۵۲ واحد تولیدی و صنعتی و بازگشت به مدار چرخه و فعالیت توانست زمینه اشتغال ۹۵۰ نفر را در استان اردبیل فراهم کند. - اخبار استانها -

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای احیای واحدهای صنعتی غیرفعال و نیمه‌راکد یکی از برنامه‌های راهبردی برای امسال بود که خوشبختانه در سایه تلاش‌های انجام یافته و پیگیری‌های مداوم توانستیم زمینه احیای 52 واحد صنعتی در اردبیل را فراهم کنیم که این مسئله به عنوان یک اولویت اساسی و مهم حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این واحدهای تولیدی و صنعتی که هم‌اکنون به مدار چرخه و فعالیت بازگشته‌اند توانسته‌اند زمینه اشتغال 950 نفر را در استان فراهم کنند که بدون شک این مسئله نقطه عطفی برای توسعه و تحقق اهداف مورد نظر و دستیابی به وضعیت مطلوب و پایدار خواهد بود.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: در حال حاضر توانستیم تعداد واحدهای فعال استان را به 800 مورد برسانیم که در حال حاضر تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی فعال استان در مجموع به بیش از یک هزار واحد رسیده و این مسئله نشان دهنده اهتمام و تلاش جدی برای دستیابی به اهداف مورد نظر است.

صادقی بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که بسیار حائز اهمیت است، این است که امسال موضوع استفاده از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی نیز محقق شده و این واحدها توانسته‌اند 30 تا 80 درصد ظرفیت خود را افزایش دهند که به همین منظور نیز برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات مناسبی به کار گرفته شده است.

معادن راکد گیلان به بهره‌برداران جدید واگذار می‌شود80 واحد تولیدی راکد در کشور توسط بنیاد برکت احیا و به چرخه تولید بازگشت40 واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت + فیلم

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بتوانیم به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کنیم که این مسئله نیازمند حمایت و همکاری همه‌جانبه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات و نیز تحقق شعار سال است.

انتهای پیام/140/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون امور صنایع اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی مرتبط با چرخه اقتصادی این استان بررسی و رفع این مشکلات مصوب شد.
بهنام خسروی افزود: بیشترین مشکلات این طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.
وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسئولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.
خسروی گفت: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.
وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.
هم اکنون در این استان بیش از هزار واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحد‌های بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد‌های صنعتی کوچک هستند.
تاکنون با صدور بیش از ۲ هزار جواز تأسیس و افزون بر ۴۰۰ طرح با سرمایه گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی اجرایی شده که برای کمک به تکمیل این طرح گام‌های بلندی برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد