Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری گفت: شهدا با جان‌نثاری، بنیان رفیعی را با سازه های مستحکم در انقلاب ایجاد کردند تا جایی که امروز با گذشت ۴۲ سال از انقلاب دشمن هیچ غلطی نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام یوسفعلی شکری ظهر امروز در مراسم یادواره لشگر فرشتگان تاریخ ساز بزرگداشت ۴۸۳ شهید و ۳۹۱ زن جانباز استان لرستان اظهار داشت: شهید و خانواده شهید، جانبازان و آزادگان کار بسیار بزرگی کردند و بنیان رفیعی را با سازه های مستحکم ایجاد کردند که دشمن بعد از ۴۲ سال هیچ غلطی نمی تواند کند و هر موقع قصد نزدیک شدن به خیالاتی را دارد می بیند که بانوانی پروانه وارد سالهاست به جانبازان خدمت می کنند و در مسیر انقلاب ایستاده اند که این سبب ترس دشمن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام(ره) جایگاه شهید را برای ما آنچنان که باید تعریف کرد و مقام معظم رهبری همیشه بر تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان تاکید دارند.   نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور با اشاره به اینکه دشمن می داند این مردم بیدار و با فکر و اندیشه هستند گفت: عمق دین در عمق وجود مردم دیده می شود و عمق اعتقادی مردم است که سبب شده مردم به پای انقلاب وفادار بمانند، دشمن از مادران شهدا و همسران شهدا و مادران جاویدالاثر که چشم انتظار فرزندانشان هستند، می ترسد و می داند این بانوان و خانواده های شهدا همچنان در مسیر ترسیم شده انقلاب حرکت می کنند.   حجت الاسلام شکری تصریح کرد: مادران، همسران و دختران شهدا سالهاست ایستاده اند و نقش زنان را نباید هرگز از تاریخ فراموش کرد، زنانی که مردانه در دوران انقلاب و دفاع مقدس ایستادند و در میان بانوانی مانند حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه(س) و دیگر بانوانی که در تاریخ اسلام بسیار ممتاز بودند، مادران و همسران شهدا نیز در این مرتبه قرار دارند.   وی بیان کرد: زنان در مسیر انقلاب و دفاع مقدس برای استقرار این انقلاب ایستادند و همیشه در صحنه حضور داشتند و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید کردند.   نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور با بیان اینکه همسران شهدا بعد از شهادت همسرانشان زحمات زیادی کشیدند، گفت: بیش از ۱۰ هزار یک فرزند، ۱۰ هزار تا دو فرزند شهید در کشور وجود دارد که همسران شهدا برای پرورش و بالندگی این فرزندان تلاش های زیادی کشیدند و این بانوان ایستادند تا سازه های انقلاب مستحکم شود.   وی با اشاره به ۶۳۰۰ شهید استان لرستان افزود: دشمن با موشک باران در این شهر می خواست مردم را تسلیم کند اما تعداد شهدا نشان می دهد که مردم این دیار اعم از زن و مرد، مردانه تا پای جان ایستادند.   نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور تصریح کرد: نباید کمترین خللی در استقامت این افراد ایجاد شود که لازم است این پیوستگی شدیدتر و محکم تر باشد تا دشمن هیچ غلطی نکند.   حجت الاسلام شکری با تاکید بر اینکه ما در برابر فرزندان شهدا مسئولیت داریم بیان کرد: فرزندان شهدا، یادگار انسان های بزرگ هستند که برای دفاع از کشور جان خود را تقدیم نمودند و امروز حمایت از خانواده شهدا و جانبازان ضروری است.   وی اظهار داشت: امام(ره) جایگاه شهدا را بسیار رفیع می دانست و بنیاد شهید را برای حمایت از خانواده شهدا تاسیس کرد، این نهاد باید در خدمت خانواده هایی باشد که عزیزان آنها هرگز در جهاد خسته نشدند و همه ما به خون و راه شهدا وفادار هستیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: همسران شهدا حجت الاسلام بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم