Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل حوزه وزارتی جهاد کشاورزی گفت: کشت و صنعت مغان باید در افزایش و سلامت تولید در کشور یک الگو باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   اردبیل ، سعید سعادت امروز در جمع‌بندی بازدید از واحدهای مختلف شرکت اظهار داشت: طبق دستور وزیرجهاد کشاورزی با تیم کارشناسی عازم شدیم زیرا که کشت و صنعت مغان یک مجتمع بزرگ کشاورزی و صنعتی است که همه قسمت‌ها به هم وصل شده و نیازمند عِرق و انگیزه کافی تک تک پرسنل شرکت هستیم و همه باید احساس وظیفه کنند تا در سلامت جامعه و اقتصاد کشور تاثیرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشت و صنعت مغان حتی این پتانسیل را دارد بازارهای خارجی در امر صادرات در برنامه مدیریتی شرکت قرار بدهد البته علاوه بر اقتصاد، اهداف وزارتخانه در اجرای سیاست‌های کشاورزی مهم و اصل است و کشت و صنعت مغان باید در افزایش و سلامت تولید در کشور یک الگو باشد و این توانایی را داراست که در امر تولید بذر و نهال هم پیشرو بوده و صاحب برند شود.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در ادامه برای احیای ردیف بودجه جدید برای شرکت تاکید کرد و گفت: مدیریت فعلی باید از کل پتانسیل و ظرفیت‌های وزارتخانه و مجلس بهره ببرد تا بتواند به اهداف اصلی خود بازگردد زیرا که ارکان اصلی شرکت‌های کشاورزی و صنعتی  رکن تولید، رکن بازرگانی، رکن منابع انسانی و رکن برنامه‌ریزی است که باید در کشت و صنعت مغان نیز تقویت شود و باید واحد آموزش و تحقیقات در شرکت راه‌اندازی شود تا همچون دهه‌های گذشته شرکت یک پایلوت آموزشی و مرکز مهم و استراتژیک معرفی شود.

بازار مهمترین پارامتر در تولید محصولات است

سعادت افزود: بازار مهمترین پارامتر در تولید محصولات است و پیشنهاد می‌کنم کشت و صنعت مغان نیز وارد کشت قراردادی شود برای اینکه امروزه یکی از برنامه‌های متمرکز اصلی در وزارت جهاد کشاورزی محسوب می‌شود و می توانید از مشتری سفارش بگیرید و مقدار دقیق آن کالای تقاضا شده را تولید کنید که در این حوزه باید واحد بازرگانی بیشتر کار کند.

 مدیرکل حوزه وزارتی جهاد کشاورزی در جمع اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت بیان کرد: هر واحدی باید الزاما برنامه مشخص و تدوین شده داشته باشد و باید هر برنامه و طرح ارائه شده نیز توجیه اقتصادی و مالی داشته باشد و در کل باید پیشنهادات با ایجاد کارگروه ها و متخصصین امر مطرح شود و در نهایت برای ادامه، کار کارشناسی و تخصصی مصوب شده اجرایی شود.

لزوم تعیین حسابدار از طرف سازمان خصوصی سازی برای تسویه حساب مالک قبلی کشت و صنعت مغان خام‌فروشی آفت محصولات تولیدی شرکت کشت و صنعت مغان است ‌راندمان ‌شرکت کشت و صنعت مغان افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پایان این بازدید بیان کرد: با برنامه‌ریزی مالی و جلسات تخصصی توانسته‌ایم قسمتی از بدهی‌های سنوات گذشته و همچنین حقوق، مزایا، عیدی و هدایای نقدی در مناسبت های مختلف برای پرسنل  را پرداخت نماییم و در تهیه نهاده های مختلف نیز تمامی درخواست‌ها خریداری شده و هیچگونه مشکل در این خصوص نداریم و خوشبختانه برای سهولت کارها کمیسیون های تخصصی مختلف نیز در تمامی حوزه ها تشکیل داده ایم.

قبول مسئولیت در کشت و صنعت اقدام جهادی است

 در پایان قاسم محمدی رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان گفت: قبول مسئولیت در کشت و صنعت مغان برای ما یک اقدام جهادی محسوب می شود و خداوند را شاکر هستیم به اتفاق کل اعضای هیئت مدیره از بدو ورود توانسته ایم رو به هم افزایی مثبت پیش برویم.

وی افزود: می توان در عمل و کارهای صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد در ریشه یابی مسائل و حل آن مشکلات به همه آنها پی برد.

محمدی تصریح کرد: اگر بررسی شود که در شروع کجا بودیم و الان در کجا قرار گرفته ایم براحتی می توان عملکرد کوتاه مدت ما را نظاره کرد.

انتهای‌پیام/141/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشت و صنعت مغان شرکت کشت و صنعت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه مویدی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این خصوص گفت: در جریان بازدید از پاویون استان فارس، با حضور نمایندگان استانداری و هیات‌های بین‌المللی، دو تفاهم‌نامه همکاری استان فارس در کشت فراسرزمینی محصولات کشاورزی و همکاری در زمینه پرورش و صنعت گوشت قرمز با کشور مغولستان امضا شد.

وی افزود: یک تفاهم‌نامه همکاری نیز در زمینه بسته‌بندی و صادرات میوه و تره‌بار با کشور روسیه به امضا رسید.

این مقام مسوول به حضور بیش از دو هزار تاجر و بازرگان خارجی از حدود ۱۰۰ کشور دنیا در این رویداد بین‌المللی اشاره کرد و گفت: همچنین از دو سامانه در زمینه توسعه زنجیره تولید و ارزش گیاهان دارویی رونمایی خواهد کرد.

مویدی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ۷ گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، پتروشیمی و سایر گروه‌های تولیدی برگزار شده است، افزود: امضای تفاهم‌نامه توسعه صنعت نفت و گاز با کشور چین نیز از دیگر اقدامات انجام شده در نخستین روز بود.

گفتنی است؛ نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی است که از روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه جاری در تهران و برای مدت ۵ روز آغاز به کار کرد.

کد خبر 6092339

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات