Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:26:25 GMT

۸۱۶ کانون فرهنگی هنری مساجد در گلستان فعالیت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۹۱۲۸

۸۱۶ کانون فرهنگی هنری مساجد در گلستان فعالیت می‌کنند

ایسنا/گلستان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان گلستان گفت: ۸۱۶ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان در حال فعالیت هستند که شامل ۲۵۲ کانون شهری و ۵۶۴ کانون روستایی می شود.

مهدی بیکی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بیش از ۵۹ هزار نفر در گلستان عضو در کانون مسجد هستند. ۲۰۸ کتابخانه در کانون‌های مساجد استان در فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان گلستان با جمعیت حدود دو میلیون نفر و وجود اقوام مختلف، نزدیک به 2 هزار و ۵۰۰ مسجد و حسینه وجود دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان گلستان بیان کرد: در سال ۱۳۹۲ فقط ۱۹۷ هزار جلد کتاب در استان داشتیم که در حال حاضر این تعداد به ۲۹۳ هزار جلد کتاب داریم.

بیکی خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات انجام شده کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان طی سال جاری می‌توان به برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه، فرهنگ و هنر، مادران قرآنی، تلاوت نور و تفسیر جز هشت قرآن اشاره کرد.

وی یاد آور شد: امسال به مناسبت ١٨ اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد از 37 تن از فعالان کانون های مساجد گلستان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گلستان هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دبیرخانه ی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در مرحله ی استانی عباس پویان، فاطمه برمال، سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران این جشنواره معرفی کرد.   عباس پویان بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان است که دارای لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی است، وی از سال ۷۰ و در استان فارس فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بیش از ۴۰ اثر هنری در حوزه ی کودک و نوجوان کار کرده است و در سال ها فعالیت مقام های متعددی را در جشنواره های کشوری و استانی به دست آورده است. 

 

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است