Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نعمتی در دقیقه 55 به شدت از ناحیه سر مصدوم شد

علی نعمتی مدافع شهر خودرو در جریان بازی تیمش مقابل پیکان، در یک نبرد هوایی با ابراهیم صالحی، به شدت از ناحیه سر مصدوم و بیهوش شد.

به گزارش طرفداری، علی نعمتی در دقیقه 55 بازی شهر خودرو - پیکان در یک نبرد هوایی در میانه میدان با ابراهیم صالحی، سر به سر و به شدت از این ناحیه مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نعمتی بعد از این ضربه برای دقایقی بیهوش بود که با تلاش کادر پزشکی و بازیکنان دو تیم، بالاخره به هوش آمد و از زمین به بیرون منتقل شد. علی نعمتی با مراقبت های کادر درمانی شهر خودرو، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

بازی دو تیم با نتیجه 1-0 به سود شهر خودرو در جریان است.

علی نعمتی و فرشاد فرجی پیش از این مورد توجه پرسپولیس بودند و قرار بود یکی از این دو مدافع در ازای پرداخت پول رضایت نامه، از شهر خودرو به پرسپولیس منتقل شوند اما بعد از آن که هیات فوتبال استان خراسان برای خرید امتیاز تیم از فرهاد حمیداوی اعلام آمادگی کرد، مهدی رحمتی از تمام بازیکنانی که در آستانه جدایی از شهر خودرو بودند خواست به اردوی تیم برگردند.

 

اخبار داغ 

هدیه نیم میلیون یورویی در حساب فدراسیون فوتبال ایران/ برایتون پول انتقال جهانبخش را پرداخت کرد علی کریمی روز درختکاری را با کنایه به قرارداد ویلموتس تبریک گفت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موتور سواری زلاتان در ایتالیا | هوادار میلان با موتور زلاتان را به جشنواره موسیقی رساند ادن هازارد در حال ریکاوری از مصدومیت دوباره مصدوم شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهر خودرو علی نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد.

به گزارش مشرق، دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز