Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@03:23:47 GMT

ملزومات بهداشتی ساختمانی و دکوراتیو روستیک

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۹۲۶۸

ملزومات بهداشتی ساختمانی و دکوراتیو روستیک

البته این لوازم، علاوه بر کارایی مهم  و مفید خود، از نظر دکوراسیون و دیزاین نیز اهمیت زیادی دارند، بنابراین طراحی و شمایل آن نیز بسیار مورد توجه است.

مجموعه زد دیزاین ، تولیدکننده انواع ملزومات روستیک با بهترین کیفیت و طراحی های بینظیر است، که لوازم ساختمانی و دکوراتیو را در سبکی بسیار شیک و متفاوت، با استفاده از متریال طبیعی و زیبایی چون سنگ و چوب تولید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشویی سنگی

روشویی از اساسی ترین عناصر سرویس های بهداشتی است، که در دکوراسیون نیز تاثیر زیادی دارد. روشویی ها انواع زیادی دارند، چون روشویی های چینی، رزینی، سرامیکی و غیره. اما از زیباترین و خاص ترین انواع روشویی، که علاوه بر زیبایی خیره کننده خود، کیفیت ساخت و دوامی بالاتر از همه ی انواع روشویی دارد، روشویی سنگی است.

روشویی سنگی از تراشیدن و شکل دادن به سنگ هایی که از اسلب های سنگ به دست می آید، ساخته می شود. جنس سنگ ها متفاوت است و می تواند در طرح و رنگ های بسیار گوناگونی نیز باشد.

خرید روشویی سنگی ، یک انتخاب بسیار مناسب برای آن هاییست که مجموعه ای از زیبایی، کیفیت و کارایی، و تفاوت و خاص بودن را در کنار یکدیگر می خواهد.

در مجموعه زد دیزاین می توانید انواع روشویی سنگی را در رنگ ها و طرح ها و اندازه های مختلفی ببینید، روشویی ها در انواع با کابینت یا بدون آن، با پایه و یا بدون پایه، و با سنگ های متفاوتی چون مرمریت هرسین، مرمریت پر طاووسی در رنگ های متفاوت،مرمریت پرشین و دیگر سنگ های طبیعی هستند.

جهت سفارش و هماهنگی با زد دیزاین در تماس باشید.

شماره پشتیبانی : 2623860 0912

شماره‌ تماس کارخانه :02636704667

 

مزایای روشویی سنگی

کیفیت و دوام فوق العاده بالا

طراحی لاکچری و منحصر به فرد

ضد لک و خط و خش

تمیز کردن و نگهداری آسان

فول ست چوبی روستیک

دیزاین سرویس بهداشتی شما تا حد بسیاری زیادی به روشویی و سرویس شستشویی که استفاده می کنید بستگی دارد. در سرویس بهداشتی و حمام نیاز به کاسه روشویی، تخته روشویی یا پایه برای روشویی ، کانتر یا کابینت، و آینه است. خرید هر یک از این وسایل علاوه بر این که نیازمند صرف هزینه بیشتر است، نیاز به گذاشت وقت بیشتری برای انتخاب و نصب هم دارد، اما با خرید یک فول ست روشویی سرویس بهداشتی، می توانید تمام این وسایل را به صورت آماده تهیه کنید ضمن این که هارمونی بسیار بیشتری بین اجزای آن وجود دارد و ایده آل ترین گزینه برای یک دیزاین شیک و لوکس است.

لوازم بهداشتی و دکوراتیو ساخته شده در زد دیزاین، همواره دارای کیفیت و طراحی بسیار منحصر به فرد است، و این بار نیز فول ست روشویی به سبک روستیک با نمای خیره کننده، در طرح های متنوع، به محصولات فراوان این مجموعه اضافه شده است.

خرید فول ست چوبی روستیک انتخابی ایده آل برای داشتن هماهنگ ترین و شیک ترین نوع ست سرویس بهداشتی است.

فول ست های سرویس بهداشتی، در انواع با کانتر یا بدون کانتر، و یا به همراه باکس یا به همراه تخته چوبی روشویی ، و روشویی سنگی رودخانه ای ، و آینه روستیک تهیه شده اند که هر یک طرحی بی نظیر و خاص دارند.

توجه داشته باشید که سنگ استفاده شده برای کاسه روشویی از سنگ های رودخانه ای طبیعی است، و چوب استفاده شده نیز از بهترین اسلب های چوب گردو می باشد، که با پرداخت و آماده سازی با مواد و مراحل مخصوص، کاملا ضد آب و ضد پوسیدگی است و به هیچ عنوان در معرض رطوبت آسیب ندیده و باد نمی کند.

ست روشویی زد دیزاین، انتخابی خاص برای افراد خاص

 

میز عسلی روستیک

میز های کوچک پذیرایی که با نام میز عسلی شناخته می شوند، از کاربردی ترین و زیباترین وسایل هر خانه شیک و امروزی هستند.میز عسلی بیشتر برای پذیرایی استفاده می شود ، و چون ابعاد و وزن کمی دارد می توان آن را به راحتی جابجا کرد. بنابراین اگر برای پذیرایی از میهمانان نیاز به یک میز با ابعاد و وزن مناسب، و البته طرحی شیک و بسیار خاص نیاز دارید، خرید میز عسلی روستیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

میز عسلی روستیک ساخته شده در مجموعه زد دیزاین، دارای طرحی بی نظیر است که از اسلب چوب و تماما با دست ساخته شده است.

میز عسلی روستیک علاوه بر این که می تواند به عنوان میز پذیرایی استفاده شود، برای قرارگیری در کنار مبلمان یا تختخواب، برای قرارگیری وسایل دکوری یا وسایل کاربردی چون آباژور و چراغ مطالعه، و یا گلدان های کوچک نیز بسیار مناسب است.

از مزایای میز عسلی چوبی روستیک این است که دارای استحکام و کیفیت ساخت بسیار بالا است، و طی فرآیندی خاص، با استفاده از ابزار ها و روغن های مخصوصی که روی آن ها به کار رفته، دارای جلا و جلوه ی بسیار زیبا است، و ضد آب و رطوبت نیز می باشد.

طراحی منحصر به فرد میزهای عسلی روستیک مجموعه زد دیزاین را می توانید در سایت ما ببینید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کابینت سرویس بهداشتی سنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است

ایسنا/گیلان مدیرکل تعاون گیلان، نیمی از حوادث ناشی از کار را مربوط به حوزه ساختمان دانست و ادامه داد: حدود نیمی از فوتی های ناشی از کار نیز در کارگاه های ساختمانی رخ می دهد.

سیاوش آقاجانی امروز، ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست تخصصی ایمنی کار، سرمایه گذاری در بخش ایمنی را خدمت رسانی به جامعه کار و تولید دانست و اظهار کرد: فعالان حوزه ایمنی به جهش تولید کمک می کنند.

وی با اشاره به برگزاری چهار همایش ایمنی کار در سال گذشته، افزود: امروز نخستین همایش ایمنی کار سال ۱۴۰۳ را با همت و مشارکت بخش دولتی و خصوصی برگزار می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر لزوم آسیب شناسی حوادث در کارگاه های ساختمانی، پویایی ریسک، ایمنی در صنایع فلزی و کاربرد هوش مصنوعی در ایمنی کار به عنوان مسائل مبتلابه عصر حاضر، تصریح کرد: نیازمند به روز شدن در ایمنی کار هستیم.

آقاجانی با اشاره به آثار مثبت همراهی جامعه کارگری و کارفرمایی به ویژه در بخش صیانت از نیروی کار و ایمنی، خاطرنشان کرد: شاهد پیشرفت های جدی در تولید و اشتغال و ایمنی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از همه حلقه های موثر در ایمنی شامل آموزش، نظارت، مسئولان ایمنی و برخورد قانونی استفاده خواهیم کرد، گفت: از پای کار بودن تشکلات مرتبط با ایمنی در استان قدردانی می کنیم.

مدیرکل تعاون گیلان برخورد با کارفرمایان متخلف به ویژه در کارگاه های پر خطر را در کنار بازرسی و نظارت و آموزش، یک امر لازم دانست و بیان کرد: اگر ایمنی کار رعایت نشود، اولین آسیب برای تولیدکننده است و لذا نیازمند تبیین و نشر فرهنگ ایمنی کار در میان تولیدکنندگان نیز هستیم، زیرا صیانت از نیروی کار، صیانت از تولید را به دنبال دارد.

آقاجانی نیمی از حوادث ناشی از کار را مربوط به حوزه ساختمان دانست و ادامه داد: حدود نیمی از فوتی های ناشی از کار نیز در کارگاه های ساختمانی رخ می دهد و لذا تمرکز اول بازرسان کار براساس ارزیابی ریسک، در حوزه ساختمان بوده است که این از سیاست های اداره کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز می باشد.

وی با بیان اینکه نظارت بر کارگاه های ساختمانی توسط بازرس ویژه و تخصصی انجام می شود تا حوادث را کاهش دهیم، گفت: بیشترین آمار برخورد با کارفرمایان متخلف در کارگاه های پرخطر مربوط به کارگاه های ساختمانی است؛ در واقع هم کمیت و هم شدت حوادث در کارگاه ساختمانی بالاست و این یعنی کارگاه های ساختمانی دارای بالاترین ریسک حوادث هستند.

مدیرکل تعاون گیلان اتصال حلقه های حوزه ایمنی را با حلقه ضمانت اجرایی عملی دانست و متذکر شد: در کنار آموزش و نظارت، از ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد تا شاهد کاهش بیشتر حوادث ناشی از کار به ویژه در کارگاه های ساختمانی باشیم.

وی با بیان اینکه طبق قانون کار، هزینه های ایمنی در کارگاه های ساختمانی قبل از آغاز کار باید محاسبه شود، افزود: نیازمند صدور دستورالعمل ها و ایجاد فرایندهای کاری در دستگاه های متولی حوزه صنعت ساختمان و نظام مهندسی برای ایمنی هستیم. همچنین باید به طرف صنعتی سازی برویم، زیرا با صنعت ساختمان سازی سنتی و نا ایمن مواجه هستیم، اما صنعتی سازی می تواند حوادث را کاهش دهد.

آقاجانی صنعتی سازی را موجب افزایش سرعت کار و کاهش حوادث دانست و تصریح کرد: باید سواد ایمنی در کارگاه ها ارتقا پیدا کند و کارفرمایان با زبان ارزیابی و مدیریت ریسک آشنا شوند.

وی همچنین به کمبود فارغ التحصیلان ایمنی و درآمدهای غیر متناسب آنها اشاره کرد و گفت: موضوع ایمنی و سلامت فقط مادی نیست و حفظ جان انسان ها جنبه معنوی نیز دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • بیش از ۴ هزار کارگر قمی در انتظار بیمه
  • مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • شرکت هسل دیزاین
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین