Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس همزمان با دومین روز از هفته منابع طبیعی طرح جنگل‌کاری به وسعت ۵۰ هکتار در محوطه فضای سبز دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فارس آغاز شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس شنبه ۱۶ اسفند در مراسم آغاز طرح جنگل‌کاری در دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فاس، همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف نظامی و انتظامی را در اجرای برنامه‌های منابع طبیعی در این هفته ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی زمینه ساز دستیابی به توسعه پایدار است که این مهم با فرهنگ سازی، آموزش، آگاهی بخشی و تعامل با مسئولان وجلب مشارکت مردمی میسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالحسن صمدنژاد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب و شهدای حفاظت از منابع طبیعی، گفت: حفاظت، احیاء و بهره برداری درست از جنگل‌ها و منابع طبیعی یک ضرورت است و همه باید تلاش کنند تا این منابع ارزشمند به خوبی محافظت و از گزند نابودی در امان بماند.

فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه مستقر در استان فارس نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته منابع طبیعی و قدردانی از تلاش‌های مجموعه منابع طبیعی گفت: هفته منابع طبیعی به ویژه روز درختکاری فرصت مناسبی برای حفاظت از طبیعت و احیای این فرهنگ است.

سرتیپ دوم پاسدار اسکندر دانشمندی، بر اهمیت درخت و درختکاری و توجه بیش از پیش به این امر مهم در جامعه تاکید کرد و افزود: گسترش و ترویج فرهنگ درختکاری با همکاری مردم موجب احیاء و سرسبزی طبیعت و فضای سبز خواهد شد و در این راستا باید تلاش کنیم تا از منابع جنگلی موجود به خوبی حفظ و حراست کنیم.

در این مراسم مدیران، فرماندهان و دانشجویان و کارکنان دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فارس، به شکل نمادین تعداد نهال را در محوطه این دانشکده غرص کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته منابع طبیعی سپاه فارس جنگل کاری منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده
  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود