Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@05:51:58 GMT

تمجید آنتونی فائوچی از واکسن روسی کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۹۵۳۱

تمجید آنتونی فائوچی از واکسن روسی کرونا

پزشک ارشد بیماری‌های عفونی ایالات متحده واکسن اسپوتنیک وی روسیه را ستود.

آنتونی فائوسی، پزشک ارشد بیماری های عفونی ایالات متحده در مورد واکسن ویروس کرونا اسپوتنیک وی اظهار نظر مثبتی کرده و آن را ستود. وی در مصاحبه با کانال تلویزیونی اسکای یونان ارزیابی مربوطه را انجام داد.

دانشمند در پاسخ به پرسش روزنامه نگاری در مورد اینکه آیا وی موافقت می کند با داروی چینی یا روسی واکسینه شود، گفت: "اطلاعاتی که من در مورد اسپوتنیک وی دارم کاملاً خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" فائوسی اضافه کرد که وی اطلاعات کافی در مورد واکسن های موجود در چین را ندارد، اما "داده های روسیه خوب به نظر می رسند."

این متخصص همچنین تأکید کرد که وی در مورد اختلافات در مورد عوارض جانبی برخی واکسن ها نگران نیست، زیرا این واقعیت که دانشمندان توانستند اثربخشی بالای آنها را اثبات کنند بسیار مهمتر است. وی در پایان گفت: "برای برخی، این عوارض جانبی - ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، اما در بیشتر وقتها علائم پس از 24 ساعت از بین می روند."

در تاریخ 5 مارس گزارش شد که اسپوتنیک وی به دومین واکسن محبوب ویروس کرونا در جهان تبدیل شد. واکسن  آسترازنکا، دارای مجوز در 49 کشور، در تعداد تأییدات به بالاترین سطح رسیده است. جایگاه سوم توسط Pfizer اشغال می شود - این دارو توسط 43 کشور تأیید شده است./ اسپوتنیک

  از واکسن روسی کرونا چه می‌دانیم؟ از کدام واکسن کرونا بیشتر استقبال شده است ؟ راه‌اندازی خط تولید واکسن «اسپوتنیک وی» در ایران مقایسه واکسن روسی اسپوتنیک‌وی با تفنگ کلاشنیکف "اسپوتنیک وی" یکی از ۳ واکسن برتر جهان علیه کرونا پوتین: واکسن‌های روسی حریف جهش‌های ویروس کرونا تزریق دوباره واکسن "اسپوتنیک وی" راهی برای مقابله با جهش‌های کرونا واکسن اسپوتنیک‌وی محبوب‌تر از واکسن فایزر/ رتبه دوم جهان برای واکسن روسی کرونا آغاز بررسی واکسن «اسپوتنیک وی» در اتحادیه اروپا/ تهیه واکسن برای ۵۰ میلیون اروپایی   اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید  

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن روسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!