Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:24:14 GMT

مربی تیم فوتبال پیکان: شکست ما جای توجیه ندارد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۰۴۴۶

مربی تیم فوتبال پیکان: شکست ما جای توجیه ندارد

حسین پاشایی عصر شنبه در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال شهرخودرو در مشهد افزود: بازیکنان ما در باد پیروزی هفته قبل خوابیده بودند. در هر صورت جوانگرایی تاوان دارد و تاوان جوان گرایی را می‌دهیم.

وی ادامه داد: نیمه اول بازی خیلی خوب بودیم و موقعیت‌های بسیار داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. یک پنالتی صددرصد هم داور گرفت که با اشتباه عجیب کمک داور پشت خط، نظر او را برگرداندند و توپ به پشت محوطه جریمه منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه تیمی که گل بخورد دچار ضعف و نقص است گفت: نمی‌توانیم ایراد را روی خط دفاع بیندازیم اما در این خط اشتباهات بسیار کردیم.

وی افزود: باید بازیکن جذب کنیم و در بعضی نقاط کمبود بازیکن داریم اما روی هر بازیکنی که مدنظر داشتیم بخاطر شرایط تیمهای ثروتمند نتوانستیم بازیکن جذب کنیم و اکنون با جوانان وامید تیم پیکان کار خود را جلو می‌بریم.

پاشایی ادامه داد: هیات مدیره باشگاه تلاش می‌کند اما بودجه محدود است و جنگ نابرابر با تیمهای ثروتمند داریم بطوری که بازیکنان درجه ۲ و سه هم نمی‌توانیم جذب کنیم اما با امید زنده‌ایم.

بازی تاکتیکی بود

مربی تیم شهرخودرو هم گفت: بازی ما تاکتیکی بود روی برنامه‌های  تیم پیکان کار کرده بودیم و از همان راهها به گل رسیدیم.

وحید فاضلی با بیان اینکه بازیکنان زحمت کشیدند وتلاش کردند و با انگیزه وارد زمین شدند افزود: علت این بود که دیروز مسوولان استانی بر سر تمرین ما حاضر شدند. بالارفتن تیم شهرخودرو در جدول نیازمند همت استانی است. همه باید متحد شویم تا به روزهای خوب برگردیم.

وی ادامه داد: نفراتی که جذب کردیم خیلی خوب با دیگر بازیکنان هماهنگ شدند. فلاحیان را از لیگ یک جذب کردیم و امروز بدون تمرین بازی کرد.

مربی تیم شهرخودرو گفت: نیازمند این هستیم با برنامه وارد نقل و انتقالات شویم. سعی می‌کنیم با توجه به توان تیم و شرایط موجود کار را جلو ببریم تا در پایان فصل رتبه در شان تیم و استان داشته باشیم.

وی در خصوص جدایی بازیکن از تیم شهرخودرو نیز افزود: مدیریت باشگاه تصمیمی برای جدایی بازیکنان ندارد و اگر این تصمیم را داشته باشد طوری خواهد بود که آسیب نبینیم.

در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم شهر خودرو با ۲ گل تیم پیکان را در مشهد شکست داد.

برچسب‌ها فوتبال مشهد تیم فوتبال پیکان شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مشهد تیم فوتبال پیکان فوتبال مشهد تیم فوتبال پیکان شهر خودرو مشهد اخبار کنکور تیم شهرخودرو تیم فوتبال مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم

مربی تیم فوتبال استقلال، آبی‌پوشان را مستحق کسب سه امتیاز در دیدار با تراکتور عنوان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد نوازی پس از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در تبریز گفت: بازی خوبی بود و بچه‌ها خوب بازی کردند. باید می‌بردیم، اما پیش نیامد و قسمت نبود.

مطهری: می‌خواستیم استقلال را ببریم؛ تساوی هم راضی‌کننده است

وی ادامه داد: در تمام بازی‌ها جنگیده‌ایم و تا الان نتیجه گرفته‌ایم و بالای جدول هستیم. از این به بعد هم تلاش می‌کنیم، هر چه خواست خدا باشد، همان می‌شود.

مربی استقلال درباره قضاوت پیام حیدری گفت: خوب بود و بد نبود. شاید فکر می‌کنم در یکی دو صحنه اشتباه داشت ولی کارشناسان باید نظر بدهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی