Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه ایران به همراه محمداسماعیلی معاون برنامه ریزی ونوآوری و محمد حضرتی مدیر کل فناوری اطلاعات و آمار ازشرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ بازدید کرد.
در بازدید از این مرکز ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با کارکنان بخش های مختلف، از تلاشهای همکاران، قدردانی کرد.
مدیرعامل بیمه ایران همچنین نحوه ارائه خدمات را از نزدیک بررسی کرده و بر استفاده از نیروهای خلاق ، پویا و خوشفکر در تحقق اهداف سازمانی و چابک سازی آن تاکید کرد و گفت: بیمه ایران از سازمانهای پویایی است که با تولید فکر و ایده کارشناسان در بخش های مختلف شرکت، می تواند مسیر پیشرفت سازمان و اهداف استراتژیک آن را تحقق بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بختیاری در این بازدید پس از ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت پروژه های جاری توسط جابری مدیرعامل شرکت سیمرغ ضمن تاکید بر ارتقای سطح توانمندی وتوسعه وبرنامه ریزی شرکت سیمرغ ،از برخی از محصولات این شرکت از جمله سامانه یکپارچه بیمه گری (Core Insurance)،سامانه میز خدمت طراحی شده در سیمرغ ،برنامه های چشم انداز 1400 شرکت وطرح های توسعه ی در دست اقدام مانند پرداخت یاری و... نیزدیدن کرد وخواستار تسریع در پیاده سازی واستقرار سامانه یکپارچه بیمه گری با افزایش سطح کیفی وکاربردی محصولات شد.
روابط عمومی بیمه ایران

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

بر این اساس، متن ارسالی به این شرح است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند.


سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.



کد خبر 848564 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم مهاجرت

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران