Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:52:25 GMT

راه شاهرود به آزادشهر بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۰۰۷

راه شاهرود به آزادشهر بازگشایی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: بارش شدید برف و وزش باد شدید و کولاک امکان رفت و آمد در این مسیر ارتباطی را غیرممکن کرده بود.

او با بیان اینکه راهداران از همان ساعات نخستین این رخداد به عملیات بازگشایی مسیر اقدام  کردند ، تاکید کرد: مسافران پیش از حرکت اطلاعات مربوط به مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند و همچنین  از سلامت خودرو و همراه داشتن  وسایل گرمایشی ، لباس مناسب  و خوراکی کافی  اطمینان حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عمیدی ادامه داد: در محدوده شهرستان شاهرود محور توسکستان مشکل خاصی وجود ندارد.

 مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، از رانندگان خواست  در طول مسیرهای تردد با پلیس راهور و راهداران مستقر در محورها برای جلوگیری و کاهش  بروز حوادث و سوانح  همکاری کنند.

جاده شاهرود به آزادشهر گلستان حدود۱۲۰ کیلومتر است که از گردنه خوش ییلاق می گذرد.

همچنین راه شاهرود - گرگان نیز که از مسیر توسکستان عبور می کند ،۱۱۰ کیلومتر است.

شهرستان شاهرود از سه مسیر خوش ییلاق، توسکستان و اولنگ به استان گلستان راه دارد که  مسیر اولنگ با نخستین بارش های شدید پاییزی بسته می شود. 

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد آزادشهر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده‌بندی که به میزبانی واحد اراک در سالن پوریای ولی انجام شد تیم خوب و یکدست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به نمایندگی از استان‌های شمالی کشور موفق شد  تیم تهران را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بازیکن شماره ۹ تیم آزادشهر به‌عنوان فنی‌ترین و بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات به محمد عسکری بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تعلق گرفت.

در آیین اختتامیه مسابقات پیمان عین القضاتی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، عباس شیخان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، محمد توسلی رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی،  میرزاده و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی کاپ قهرمانی مدال و احکام تیم‌های اول تا سوم را اهدا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان