Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ پاسدار سید محسن حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آموزشگاه در سیزدهمین جشنواره جوان سرباز در سطح سپاه، ستوان سوم علی رجب زاده در محور سرباز، امور فرهنگی و هنری و تبلیغات و سرهنگ پاسدار سید محسن حسینی، فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد در محور فرمانده ساعی و پایور نمونه مرتبط با سرباز حائز رتبه های برتر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد نزسا شیروان به عنوان تنها یگان نیروهای مسلح در شرق کشور است که موفق به کسب رتبه های برتر در ششمین، نهمین، دهمین، یازدهمین ، دوازدهمین و سیزدهمین جشنواره جوان سرباز در سطح ستاد کل نیروهای مسلح و سپاه پاسداران شده است.

سرهنگ پاسدار حسینی افزود: سیزدهمین جشنواره جوان سرباز سپاه پاسداران به میزبانی نیروی زمینی سپاه در آموزشگاه رزم مقدماتی مدرس کرج با حضور فرماندهان و مدیران لشکری و کشوری برگزار شد.

 در این مرحله از جشنواره جوان سرباز، نیروی زمینی سپاه پاسداران دارای هفت منتخب در بخش سرباز و ۲ منتخب در بخش پایوران داشته است.

آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان به عنوان تنها مرکز آموزش رزم مقدماتی سرباز سپاه در شرق کشور است.

برچسب‌ها معافیت سربازی شیروان خدمت سربازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معافیت سربازی شیروان خدمت سربازی معافیت سربازی شیروان خدمت سربازی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد