Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان درجلسه علنی امشب مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای بودجه سال ۱۴۰۰، با الحاق یک بند به تبصره (۱۸) ماده واحده لایحه بودجه موافقت کردند.

در بند الحاقی به تبصره ۱۸ ماده واحده لایحه بودجه ۱۴۰۰ آمده است؛ تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی جهت پشتیبانی فنی و پایدارسازی و ضمانت اشتغال محرومان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال از منابع این بند به منظور پشتیبانی فنی و پایدارسازی و ضمانت اشتغال محرومان به کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷۰ درصد و سازمان بهزیستی کل کشور ۳۰ درصد اختصاص یابد.

کد خبر 5163414 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون تلفیق مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس لایحه بودجه لایحه بودجه ۱۴۰۰ محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی سازمان برنامه و بودجه ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایندگان مجلس مجلس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده امریکا کمیسیون تلفیق برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است