Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودروی خراسان، وحید فاضلی در نشست خبری پس از برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال شهرخودرو مقابل پیکان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی کاملا تاکتیکی بود و روی برنامه‌های تیم پیکان کار کرده بودیم. روی راه‌های گلزنی به حریف تمرین کرده و از همان راه‌ها به گل رسیدیم؛ اما بازیکنان ما امروز واقعا زحمت کشیده و تلاش خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی باانگیزه و متمرکز وارد زمین شدند.

وی افزود: دلیل چنین موضوعی این بود که روز گذشته مسئولان استانی در تمرین شهرخودرو حاضر شدند. بالا رفتن تیم ما در جدول نیازمند حمایت استانی است و تنها کار مهدی رحمتی و بازیکنان نیست. حضور مسئولان استانی در تمرین را امروز لمس کردیم. باید همه متحد شویم و با یک کار تیمی شهرخودرو را به روزهای خوبش نزدیک کنیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو اضافه کرد: واقعا از بازیکنان خوبمان تشکر می کنم و امیدوارم علی نعمتی که بازیکن متعصبی برای شهرخودرو است پس از صحنه ای که برای وی ایجاد شد، خوب باشد و خدا به نعمتی سلامتی بدهد تا زودتر بتوانیم در تمرینات و بازی‌های شهرخودرو این بازیکن را ببینیم.

فاضلی تصریح کرد: از نمایندگان مجلس ،فتاحی(مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی)، اصولی(رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی)، معتمدیان(استاندار خراسان رضوی)،کلایی(شهردار مشهد) و کل اعضای شورای شهر مشهد که روزهای گذشته به تمرین ما آمدند صمیمانه تشکر می‌کنم. واقعا حضور آن ها قوت قلب بود.

وی درباره روند تیم شهرخودرو در نیم فصل دوم گفت: با توجه به تغییرات‌ مقداری برای رسیدن به هارمونی نیاز به زمان داشتیم اما در ۱۰ روز تعطیلی قبل از دیدار با ماشین‌سازی مقداری شکل کار را عوض کردیم. روی برنامه‌ها بیشتر تاکید داشتیم. البته خدا را شکر می‌کنیم که نفرات جدید با بازیکنان قبلی خیلی زود حل شدند. مهرداد بایرامی امروز گل اول را به ثمر رساند و فلاحیان بدون تمرین کردن، بازی کرد. وی را از لیگ یک جذب کردیم.

مربی تیم شهرخودرو اضافه کرد: یوسف وکیا هم پس از دررفتگی کتف در بازی با ماشین‌سازی با تلاش کادرپزشکی به دیدار با پیکان رسید. از حسام پورهاشم به دلیل مشکل قراردادی‌اش نتوانستیم استفاده کنیم، اما این پایان کار ما در نقل و انتقالات نیست و برای قوی‌تر ظاهر شدن باید با برنامه وارد نقل و انتقالات شویم.

فاضلی ادامه داد: در نیم فصل جذب بازیکن سخت است اما با توجه به نیاز تیم و شرایط موجود بازار نقل و انتقالات باید بازیکن جذب کنیم تا طبق برنامه‌های تیم کار را جلو ببریم و در پایان فصل رتبه‌ای در شان استان خراسان رضوی و باشگاه شهرخودرو داشته باشیم.

وی درباره احتمال جدایی برخی بازیکنان از تیم شهرخودرو توضیح داد: مدیریت باشگاه فعلا تصمیمی برای جدایی بازیکن از تیم ندارد اما در روزهای آینده اگر تصمیمی گرفته شود، رسانه ای خواهد شد. باید دید شرایط تیم به چه شکلی پیش می رود و نباید شهرخودرو از این موضوع آسیب ببیند.

جواد طاری بخش، مدیر رسانه‌ای تیم شهرخودرو نیز درباره آخرین وضعیت علی نعمتی عنوان کرد: وی طبق رسیدگی ما کاملا هوشیار است و منتظر هستیم سی تی اسکن را انجام بدهد تا مشکلی نداشته باشد. امیدواریم زودتر به تمرین و بازی‌ها بازگردد. اکنون هم مهدی رحمتی، وحید فاضلی و چند مربی دیگرمان برای پیگیری وضعیت نعمتی به بیمارستان می روند تا اگر کاری هست انجام بشود. گروهی پزشکی هماهنگ شده اند تا اگر نیازی بود خدمات لازم به نعمتی در بیمارستان ارائه شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرخودرو مشهد لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی تیم شهرخودرو خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند.

راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند.

پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود‌.

دیگر خبرها

  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)