Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:17:18 GMT

صعود تیم دسته دومی به جمع ۸ تیم برتر

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۲۵۱۲

صعود تیم دسته دومی به جمع ۸ تیم برتر

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله سوم جام حذفی فوتبال فرانسه با برگزاری ۲ دیدار میان تیم‌های لیگ ۲ و لیگ یک فرانسه آغاز شد.

رد استار ۳ - لانس ۲

تیم فوتبال رد استار که در لیگ دسته دوم فوتبال فرانسه مشغول به فعالیت است، موفق شد تیم لیگ یکی فرانسه، لانس را با گل‌های دقایق پایانی بازیکنان خود و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و خود را به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی فرانسه برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این بازی برای تیم رد استار را باپ ام، میشل، دزابانا به ترتیب در دقایق ۲۱، ۸۳ و ۹۱ به ثمر رساندند و گل‌های تیم لانس را نیز مدینا و دوکوره در دقایق ۲۹ و ۴۹ به ثمر رساندند.

والنسین صفر- متز ۴

در مسابقه دوم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه، تیم فوتبال متز موفق شد در دیداری آسان تیم فوتبال والنسین که در لیگ دسته دوم فوتبال فرانسه مشغول فعالیت است را با نتیجه پر گل ۴ بر صفر شکست دهد.

گل‌های این بازی برای تیم متز را سنوتره و آمبروسه به ترتیب در دقایق ۷ و ۳۴ از روی نقطه پنالتی و واگنر و شارپ در دقایق ۶۱ و ۸۹ به ثمر رساندند.

بیشتربخوانید 

پاری سن ژرمن - مارسی / پوچتینو به دنبال اولین قهرمانی دوران مربیگری خود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: متز لوشامپیونه فرانسه جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در گروه چهارم این مسابقات با حضور تیمهای مهاباد، ایلام و همدان به میزبانی ایلام برگزار شد که تیم مهاباد امروز در دومین دیدار خود به مصاف تیم همدان رفت و با نتیجه 72-57  حریف خود را شکست داد و به دور دوم این رقابتها صعود کرد.

تیم مهاباد در نخستین دیدار مرحله برگشت هم، با نتیجه88 - 78 مقابل تیم میزبان به پیروزی رسید.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور با حضور ۲۴ تیم و در هشت گروه سه تیمی درحال برگزاری است که در گروه چهارم این مسابقات تیمهای مهاباد، ایلام و همدان با هم رقابت کردند.

در پایان این دوره از مسابقات سه تیم برتر به لیگ دسته یک کشوری صعود خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • کشف پیکر صدها فلسطینی در گورهای دسته‌جمعی، فرانسه را نگران کرد!
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)