Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری مراسم قرعه‌کشی تورنمنت بین‌المللی بلغارستان، تکواندوکاران ایرانی رقبای خود را در این رقابت‌ها شناختند.

به گزارش ایسنا، هشتمین دوره تورنمنت بین‌المللی صوفیه ۲۰۲۱ - G1 در رده سنی بزرگسالان و گروه مردان و زنان با حضور ۳۹۰ تکواندوکار از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (یکشنبه - ۱۷ اسفند ماه) و به میزبانی بلغارستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی تکواندو مردان ایران که بیشتر از یک سال است در هیچ رویدادی شرکت نکرده، به منظور حفظ آمادگی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرده است و حسین لطفی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری و سجاد مردانی به‌ عنوان نمایندگان ایران در این مسابقات به مصاف رقبای خود می‌روند.

میرهاشم حسینی نیز قرار بود در وزن ۷۴- کیلوگرم به شیاپ‌چانگ برود اما با نظر کادر فنی و به دلیل سرماخوردگی در ترکیب تیم ایران قرار نگرفت. بر همین اساس بخشی و برخورداری که قرار بود در اوزان ۸۰- و ۸۷- کیلوگرم مبارزه کنند به ترتیب در اوزان ۷۴- و ۸۰- کیلوگرم به میدان می‌روند.

قرعه‌کشی این رقابت‌ها دقایقی پیش اعلام و نمایندگان ایران حریفان خود در این رویداد را شناختند.

در وزن ۵۴- کیلوگرم، حسین لطفی پس از یک دور استراحت در گام نخست به مصاف اوتمان رززوک نماینده بلژیک دارنده مدال‌ تورنمنت‌های مختلف می‌رود و در ادامه برنده مبارزه تکواندوکاران یونان و آلمان را پیش رو دارد.

سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم در اولین دیدار رو در روی اوزکایا عمران نماینده آلمان قرار می‌گیرد و در گام دوم باید به مصاف ادیوال پونتس هوگوپوش برزیل و دارنده سه مدال برنز گرندپری و مدال‌های مسابقات دیگر برود.

امیرمحمد بخشی نماینده ایران در وزن ۷۴- کیلوگرم است که در نخستین مبارزه با تیمور سوباسیک نماینده بوسنی و هرزگوین دیدار می‌کند و سپس برابر برنده دیدار تکواندوکاران آلمان و نروژ قرار می‌گیرد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم مهران برخوداری ابتدا به مصاف ادگاراس ابروماویکیوس تکواندوکار لیتوانی می‌رود و در ادامه اپوستولوس تلیکاستوگلو نماینده یونان و نایب قهرمان جهان و اروپا  ۲۰۱۹ را پیش رو دارد.

سجاد مردانی نماینده سنگین وزن ایران نیز در این رویداد حضور دارد اما قرعه‌کشی این وزن تا کنون اعلام نشده است.

هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به‌عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به‌عنوان مربی است.

این رقابت‌ها G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶۰ امتیاز تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي تكواندو ايران رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی این مسابقات روز چهار‌شنبه 12 اردیبهشت ماه برگزار شد و 16 تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.
مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد و تمام 16 تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان اولین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.
گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان به قرار زیر است:
گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا
گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی
گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا
گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان

تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور 23 بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه 12 اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردوهای آماده سازی همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد