Web Analytics Made Easy - Statcounter



در دیداری از هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم آرسنال در خانه برنلی به تساوی رضایت داد و برای شانزدهمین بار در این فصل در کسب پیروزی ناکام ماند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال آرسنال در خانه برنلی به تساوی یک - یک بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار آرسنالی‌ها خیلی زود و در دقیقه ششم توسط پیر امریک اوبامیانگ به گل رسیدند، اما کریس وود در دقیقه 39 گل تساوی را برای تیم برنلی به ثمر رساند.

این پنجمین تساوی آرسنال و شانزدهمین بازی بدون برد این تیم در فصل جاری لیگ برتر انگلیس بود که توپچی‌ها را 38 امتیازی کرد، اما در رده دهم جدول نگه داشت. برنلی هم با 30 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

***

پیروزی یوونتوس در شب دبل موراتا

یوونتوس شنبه در هفته بیست و ششم سری آ به مصاف لاتزیو رفت و ۳ بر یک پیروز شد.

گل نخست را کورئا در دقیقه ۱۴ برای لاتزیو به ثمر رساند. در ادامه ربیوت با یک ضربه زیبا بازی را مساوی کرد. در نیمه دوم آلوارو موراتا گل دوم یوونتوس را به ثمر رساند. مهاجم اسپانیایی فرصت پیدا کرد در نبود کریستیانو رونالدو ضربه پنالتی بزند و توانست در دقیقه ۶۰ یک دبل به نام خود ثبت کند. دقایقی بعد او زمین را ترک کرد و رونالدو جانشینش شد. در ادامه توپی از خط دروازه ها رد نشد و سه امتیاز بازی را بانوی پیر به دست آورد.

یوونتوس با ۵۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

***

کامبک دیدنی بایرن مونیخ برابر دورتموند

در ادامه هفته بیست و چهارم رقابت های بوندسلیگا ۶ دیدار برگزار شد.

در یکی از دیدارهای حساس لایپزیگ تیم دوم جدول رده بندی توانست با سه گل فرایبورگ را شکست دهد و به صدر جدول رده بندی صعود کند البته این صدرنشینی لایپزیگ تنها دو ساعت پابرجا بود و بایرن با شکست دورتموند دوباره به صدر بارگشت.

در حساس‌ترین بازی هفته دو تیم بایرن‌مونیخ و بوروسیا دورتموند به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی بایرن به پایان رسید.

دورتموند در این بازی با دو گلی که ارلینگ هالند به ثمر رساند پیش افتاد اما بایرن بازگشت باشکوهی داشت و توانست با ۴ گل حریف خود را در هم کوبد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را به دست آورد.

ستاره بایرن مثل همیشه روبرت لواندوفسکی بود که توانست سه گل به ثمر رساند. گورتسکا دیگر گل باوارایایی‌ها را به ثمر رساند.

بایرن با این برد ۵۵ امتیازی شد تا در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد. لایپزیگ هم با ۵۳ سه امتیاز در رده دوم جای دارد.

نتایج دیگر دیدارها:

هوفنهایم ۲ - ولفسبورگ یک

فرانکفورت یک - اشتوتگارت یک

هرتابرلین ۲ - آوگسبورگ یک

***

برتری بارسلونا در زمین اوساسونا؛ تعقیب گریز در بالای جدول

بارسلونا شنبه در هفته بیست و ششم لالیگا برابر اوساسونا قرار گرفت و با دو گل میزبانش را شکست داد.

جوردی آلبا با پاس لیونل مسی توانست دروازه اوساسونا را در دقیقه ۳۰ باز کند. در نیمه دوم موریبا ۱۸ ساله با یک ضربه زیبا گل دوم را وارد دروازه میزبان کرد. او نخستین گلش را با پیراهن بارسا به ثمر رساند.

آبی - اناری ها با این پیروزی در دو امتیازی اتلتیکومادرید صدرنشین قرار گرفتند. البته تیم کاتالانی دو بازی بیشتر از روخی بلانکو دارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فرداشب در بازی دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید خواهد بود.

یوشوا کیمیش، مدافع بایرن مونیخ، در نشست خبری قبل از این بازی تایید کرد که آن‌ها از قدرت رئال مادرید باخبر هستند و کامبک آن‌ها در مسابقات گذشته اروپایی تنها به شانس بستگی نداشته است.

کیمیش در نشست خبری پیش از این بازی در مورد بازی‌های کلیدی مقابل رئال مادرید گفت: "دو باشگاه بزرگ مقابل هم قرار خواهند گرفت. رئال بسیار باتجربه است و کیفیت بالایی دارد. آن‌ها شاید مثل بازی مقابل لایپزیش و سیتی تیم بهتر زمین نباشند اما هنوز هم به نتیجه می‌رسند چون به نقاط قوت و کیفیت خود ایمان دارند. پس ما هم باید به نقاط قوت خود نیز ایمان داشته باشیم."

کیمیش درباره انگیزه صعود به فینال ومبلی؟

فینال 2020 بدون تماشاگر بسیار خاص بود، بنابراین می‌خواهیم آن را دوباره با هواداران تجربه کنیم. ما در نیمه نهایی هستیم و شانس زیادی برای صعود به فینال داریم. روی بازی فردا تمرکز کرده‌ایم و می‌خواهیم به نتیجه خوبی برسیم تا در بازی برگشت در موقعیت خوبی باشیم.

کارلو آنچلوتی؟

او همچنان در رئال مادرید بسیار موفق است. تقریباً در هر جایی که بوده، موفق بوده و چند بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. در فصل اول خیلی زیر نظر او بازی نکردم، اما در فصل دوم تقریباً در همه بازی‌ها، بازی کردم. متأسفانه ما در آن زمان به اندازه حال حاضر او در رئال موفق نبودیم.

رئال مادرید؟

زمانی که دو سال پیش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند، تقریباً هر بازی یک کامبک داشتند. شما نمی‌توانید فقط در مورد شانس صحبت کنید. می‌توان گفت که آن‌ها به قدرت خود اعتماد دارند. آن‌ها کیفیت فردی برای شکست دادن هر حریفی را دارند و همیشه برمی‌گردند.

جمال موسیالا؟

جمال عموماً آدم آرامی است. او هنوز خیلی جوان است اما بازی‌های زیادی را تجربه کرده است. او در خارج از زمین نیز به بلوغ رسیده است. وقتی برای اولین‌بار با ما تمرین کرد، احساس می‌کردید که او یک پسر کوچک است. اکنون می‌توانید ببینید که او یک مرد شده و خارج از زمین هم پیشرفت کرده است.

رویارویی با وینیسیوس جونیور؟

او یکی از بهترین دریبل‌زنان و بازیکنان اروپا در نبرد یک به یک است. دفاع مقابل چنین بازیکنی به تنهایی همیشه سخت است. ما باید به‌عنوان یک تیم خیلی چیزها را از نظر تاکتیکی حل کنیم. او خطرناک و بسیار سریع است‌.

تونی کروس؟

من تونی را از تیم ملی می‌شناسم. او به هر تیمی سطح خاصی از امنیت را با توپ، کنترل و تسلط روی جریان بازی می‌دهد. او دستاوردها و تجربه‌های زیادی دارد. شما همیشه می‌توانید چیزی از او یاد بگیرید چون او در طول سال‌ها تجربه زیادی به دست آورده است.

اولی هوینس گفت توماس توخل نمی‌تواند موجب پیشرفت بازیکنان شود. آیا او باعث پیشرفت تو شده است؟

کیمیش: من این فصل در پست‌های مختلفی بازی کردم که البته به پیشرفت شما به‌عنوان بازیکن کمک می‌کند. در بخش‌های زیادی از فصل، با سبک کمی متفاوت از فوتبال، گاهی اوقات فوتبال هجومی و سریع بازی می‌کردیم. رویکرد او کسب مالکیت و کنترل روی بازی است. توخل با تیم سازگار شد و توانستیم با حریفان روبه‌رو شویم. بنابراین هر بازیکنی توانسته چیزی از او بگیرد.

بازی فردا؟

قطعاً این یک بازی عادی نخواهد بود. نیمه نهایی لیگ قهرمانان همیشه خاص است، حتی بیشتر از آن در برابر رئال مادرید، چون آن‌ها یک باشگاه بزرگ هستند. همه کسانی که از فوتبال لذت می‌برند، می‌خواهند نیمه نهایی بین بایرن و رئال را تماشا کنند. زمان زیادی برای آماده شدن نداشتیم. این مهم است که خوب دفاع کنیم، باید آماده باشیم و توپ را در اختیار داشته باشیم. این در مورد تعادل بین حمله و دفاع، بین پرس از جلو و داشتن شجاعت برای حمله است.

دیگر خبرها

  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا