Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان کار سختی در خانه ورونای آماده خواهد داشت. 

از هفته بیست و ششم رقابت های سری آ ایتالیا، امروز یکشنبه از ساعت 17:30 هلاس ورونا در ورزشگاه بنتگودی میزبان میلان خواهد بود. 

اطلاعات بازی

تورنمنت: سری آ ایتالیا فصل 2020/2021-هفته بیست و ششم

تاریخ: یکشنبه 17 اسفند 1399-7 مارس 2021

ساعت: 17:30 به وقت تهران

استادیوم: مارک آنتونیو بنتگودی (ورونا)

وضعیت دو تیم

فدریکو چکرینی به خط دفاعی ورونا باز می گردد اما نیکولا کالینیچ به دلیل مصدومیت این بازی را از دست می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم میلان، معضل بزرگی در خط حمله وجود دارد. علاوه بر زلاتان، مانژوکیچ و هاکان چالهان اوعلو که بازی قبلی را هم از دست داده بودند، اسکای ایتالیا امروز اعلام کرد آنته ربیچ هم این بازی را از دست می دهد. بنابراین برخلاف ترکیب احتمالی هواسکورد، شاهد حضور ربیچ در ورونا نخواهیم بود. 

ورونا هفته گذشته به راحتی بنونتو را شکست داد و فعلا در رده هشتم حضور دارد. در سوی مقابل میلان در آخرین دقیقه توانست مقابل اودینزه از شکست فرار کند و یک امتیاز کسب کند. در هفته های اخیر، فرم میلان اصلا خوب نبوده بدون بازیکنان کلیدی در خط هافبک و حمله، باید دید روسونری مقابل ورونای سرسخت و فیزیکی چه خواهد کرد. 

ترکیب احتمالی از نگاه هواسکورد

آنته ربیچ بازی را از دست داده و در ترکیب حضور نخواهد داشت. 

غائبان

بهترین بازیکنان دو تیم در این فصل سری آ

مصاف های اخیر رو در رو و جایگاه در جدول

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

هلاس ورونا 1-1 میلان

اخبار داغ 

حمله افشین پیروانی به فدراسیون فوتبال: زور شما فقط به پرسپولیس می رسد؟ مادر انصاریان در گفتگو با مجری تلویزیون: کدام نامزد؟ پسرم همه چیز را به من می گفت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت گل ارلینگ هالند به بایرن مونیخ (بایرن مونیخ 0-1 دورتموند) رئال مادرید، پرافتخار ترین تیم اروپا 119 ساله شد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

بازی رفت دو تیم در سن‌سیرو با نتیجه ۱ بر ۰ به سود یوونتوس به پایان رسید. آث میلان در رده دوم و یوونتوس در رده سوم رده بندی لیگ ایتالیا حضور دارند و تیم بولونیا با شاهکار تیاگو موتا با اختلاف دو امتیازی در تعقیب تیم یوونتوس قرار دارد. تیم رم ایتالیا نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در تعقیب این دو تیم قرار دارد. تیم اینترمیلان ایتالیا هفته گذشته با پیروزی دو بر یک در دربی دلا مادونینا چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها با اختلاف چشمگیر و با قاطعیت کامل قهرمان سری آ ایتالیا شد. 

tags # یوونتوس ، آث میلان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری