Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین دوره رقابت‌های بین المللی آزاد تکواندو تا ساعاتی دیگر با حضور ۳۹۰ تکواندوکار به میزبانی بلغارستان در «هتل رامادا» شهر صوفیه آغاز می‌شود. مراسم قرعه کشی این رقابتها شب گذشته برگزار شد و ۵ تکواندوکار ایرانی حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

بر اساس اعلام فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو، میرهاشم حسینی که قرار بود در وزن ۷۴- کیلوگرم در این مسابقات شرکت کنند به دلیل سرماخوردگی و با نظر کادر فنی در این مسابقات حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در سایر اوزان و در وزن ۵۴- کیلوگرم، حسین لطفی پس از یک دور استراحت «اوتمان رزوک» از بلژیک را پیش رو دارد و سپس با برنده یونان و آلمان مبارزه می‌کند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم سروش احمدی ابتدا با «اوزکایا عمران» از آلمان پیکار می‌کند و در صورت برتری به دیدار «ادیوال پونتس» از برزیل خواهد رفت.

امیرمحمد بخشی در وزن ۷۴- کیلوگرم دور نخست «تیمور سوباسیک» از بوسنی و هرزگوین را پیش رو دارد و سپس برابر برنده دیدار آلمان و نروژ قرار می‌گیرد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم مهران برخورداری ابتدا به مصاف «ادگاراس ابروماویکیوس» از لیتوانی می‌رود و در ادامه با «اپوستولوس تلیکاستوگلو» از یونان مبارزه می‌کند.

در وزن ۸۷+ کیلوگرم نیز سجاد مردانی پس از یک دور استراحت به مصاف برنده مبارزه بلغارستان و آلمان می‌رود.

این دوره از رقابتها امروز به پایان می‌رسد.

کد خبر 5163509

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو مسابقات تکواندو تیم ملی تکواندو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران محمود فکری کشتی آزاد فراز کمالوند تنیس روی میز تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی کاراته شهاب الدین عزیزی خادم جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

علیرضا غضنفریان کد خبر: 1229551 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند