Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بحث فنی را کادر فنی تیم توضیح می‌دهد اما گله من از فدراسیون فوتبال است؛ فکر کردیم با آمدن رئیس جدید فدراسیون اشتباهات گذشته تکرار نمی‌شود اما متأسفانه دیدیم در حق تیم بزرگ پرسپولیس کم‌لطفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید به کمیته تعیین وضعیت یادآوری کنیم اگر قرار است ایراد و اشکال را بررسی کنند باید بررسی کرده و ببینند چرا فقط پنجره باشگاه ما بسته شد. آقایان بدانند 5 هزار مربی، بازیکن و سرپرست نسبت به تیم‌های قبلی خود معترض هستند و از آنها طلب دارند اما فقط برای تیم پرسپولیس قانون را  اجرا می‌کنند.

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد:  الان در همین تیم پرسپولیس کادر فنی و اکثر بازیکنان از تیم‌های قبلی خود طلب دارند. چرا به این موضوع رسیدگی نمی‌شود؛ فقط زورشان به پرسپولیس رسیده است؟ باید این موضوع را به چه کسی بگوییم .توانستیم پنجره نقل و انتقالاتی آسیایی خود را باز کنیم. چرا اینجا زورمان نمی‌رسد؟

پیروانی تصریح کرد: برای باشگا‌ه‌های دیگر هم این موارد وجود دارد؛ سوال من این است چگونه پرسپولیس که پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کرده‌ پنجره داخلی‌اش باز نمی‌شود؟ اگر می‌خواهند قانون را اجرا کنند چرا برای سایر تیم‌ها اجرا نمی‌کنند؟ چرا نسبت به تیم‌های دیگر این رفتار نمی‌شود؟ سرمربی تیم ما از پنج باشگاه دیگر طلب دارد، اگر زور آقایان می‌رسد جلوی تیم‌های دیگر را هم بگیرند.

وی افزود: آیا تمام قوانین در ایران اجرا می‌شود. سازمان لیگ می‌گوید با پرواز چارتر بروید. کدام تیم به جز 2-3 تیم با پرواز چارتر پرواز می‌‌کنند، کدام تیم‌ها برای سفر به شهر دیگر تست کرونا می‌دهند. فقط نشسته‌اند و از راه دور کنترل می‌کنند با اعصاب و روان ما بازی کردند.

مدیر تیم پرسپولیس درباره دلیل صادر نشدن کارت مهدی ترابی گفت: وی تا پنج دقیقه قبل از شروع بازی نمی‌دانست بازی می‌کند یا نمی‌کند، این بازیکن را به آبادان آوردیم. حرفی با اجرای قانون نداریم اما آیا قانون برای همه تیم‌ها اجرا می‌شود. باشگاهی بدون اینکه یک ریال به بازیکنش بدهد امتیاز خود را می‌فروشد آیا زور آقایان به این تیم‌ها رسید. می‌دانم دست به دست هم داده‌اند تا پرسپولیس نتیجه نگیرند اما ما پرسپولیس هستیم.

پیروانی اضافه کرد: سال‌ها است حرف و حدیث پشت‌سر ما است اما بدانند با قدرت می‌آییم و با کمک خدا با قدرت یک قهرمانی دیگر هم می‌آوریم. اما افرادی که دنبال وضع قوانین آن هستند همه را به یک چشم ببینند. مسئولان کمیته وضعیت نباید قانون را فقط برای پرسپولیس اجرا کرده و بگویند این کار را انجام دادیم اما اینگونه نباید باشد.

وی افزود: اگر دنبال اجرای قانون هستند باید بدانند اکثر بازیکنان از تیم‌های خود طلب دارند نمی‌دانم آقایان دنبال چه بودند اکنون شرایط خوبی ندارم اما باز هم می‌گویم آقای رئیس فدراسیون فوتبال فکر می‌کردیم با آمدنت اتفاق خوبی می‌افتد اما همچنان می‌بینیم تیم شما همان تیم قبلی است و همان قوانین ناقص اجرا می‌شود. باید بگوییم برنده مسابقه کمیته تعیین وضعیت است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال تیم صنعت نفت بازی صنعت نفت و پرسپولیس افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس فدراسیون فوتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کمیته استیناف آرای خود را درباره سه پرونده مطروحه صادر کرد که این آرای صادره به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: قول می‌دهم پرسپولیس قهرمان می‌شود

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل نشر اکاذیب از طریق انتشار مطالبی قبل از بازی دو تیم با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص درخواست اعاده دادرسی باشگاه چوکای تالش نسبت به دادنامه کمیته استیناف که مبین صدور حکم بر تائید دادنامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این شرح که متقاضی اعاده در لایحه تقدیمی عنوان داشته به استناد بند ۵ ماده ۵ دستورالعمل برگزاری مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور اگر تیمی بعد از قرعه کشی از حضور در مسابقات انصراف دهد طبق جدول بندی جرائم، تیم‌های لیگ دسته دوم ۱۰۰ میلیون تومان جریمه می‌شوند در حالیکه در دادنامه صادره مبلغ جریمه ۲۰۰ میلیون تومان تعیین گردیده است. با بررسی و ملاحظه دستورالعمل صادره و امعان نظر در مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و با توجه به مراتب مذکور با پذیرش درخواست مستدعی اعاده دادرسی مستنداً به بندهای ۳ و۶ ماده ۱۰۸ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و بند ۵ ماده ۵ دستورالعمل صدرالاشاره ضمن نقض دادنامه صادره از این کمیته، حکم به محرومیت باشگاه چوکای تالش از حضور در فصل آینده مسابقات جام حذفی و پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی صادر و اعلام میگردد رای صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه نوین سرخ پوشان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به برائت باشگاه آرکا فوتبال تبریز مبنی بر استفاده از بازیکنان غیرمجاز به نام های آقایان محمد امین خدایی پرهام فدایی در بازی دو تیم از سری مسابقات رده سنی ۱۸ سال مناطق کشوری صادر گردیده است با توجه به مندرجات پرونده و ملاحظه پاسخ استعلام واصله از دبیرخانه سازمان لیگ فوتبال و با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229931 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد
  • رئیس جدید حراست فدراسیون فوتبال در سکوت خبری
  • کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
  • اعتراض پرسپولیس به جریمه ۶۰ میلیونی در کمیته استیناف رد شد
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • پیروانی تبرئه شد
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • صدور حکم سرپرست تیم پرسپولیس | پیروانی تبرئه شد
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود