Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه به نقل از عبدالکریم جمیری افزود: در این ارتباط کمیسیون استانی برای تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تشکیل شود.

وی اضافه کرد: اگر این کمیسیون با اختیارات قانونی تشکیل شود می‌تواند به سرعت اموال را تعیین تکلیف کند تا از فاسد شدن بیشتر آنها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمیری با اشاره به دیدار خود با وزیر اقتصاد و دارایی اضافه کرد: در زمان حاضر حجم عمده‌ای از کالاهای موجود در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر  فاسد شده این درحالی است که می‌شود برای برطرف کردن محرومیت مردم و تأمین نیاز آنها پیش از فاسد شدن از این کالاها استفاده کرد.

وی یادآور شد: این معضل مهم ضمن تحمیل هزینه‌های گزاف انبارداری و نگهداری، به علت انقضا تاریخ و فاسد شدن کالاها موجب تضییع حقوق بیت المال می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: هرچند مسئولان استان درباره تعیین تکلیف کالاهای قاچاق و متروکه در انبارهای سازمان اموال تملیکی دغدغه زیادی دارند اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته به دلیل طولانی بودن فرآیند فروش متمرکز کالا در کمیسیون مرکزی، تعیین تکلیف کالاها به کندی صورت می‌گیرد.

وی درجه بالای دما و نبود انبارهای مناسب برای نگهداری اقلام غذایی و فاسدشدنی را از عوامل تخریب کالا در انبارهای سازمان اموال تملیکی استان بوشهر عنوان کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد و دارایی با تائید این مطلب قول دادند این موضوع را پی‌گیری کنند.

جمیری یادآور شد: پی‌گیری این موضوع انجام می‌شود و اگر مشکلی در این مسیر به وجود بیاید از همه ظرفیت‌های قانونی برای جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال استفاده می‌شود.

کمیسیون استانی تعیین و تکلیف کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی متشکل از استاندار به عنوان رئیس، رئیس کل دادگستری استان جانشین، مدیرکل اقتصاد و دارایی، مدیر سازمان جمع آوری اموال تملیکی و مدیر کل تعزیرات حکومتی استان است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بوشهر کالای اساسی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بوشهر کالای اساسی مجلس شورای اسلامی بوشهر کالای اساسی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اخبار کنکور انبارهای سازمان سازمان جمع آوری اموال تملیکی تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس طرهانی معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران گفت: در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران برای کاهش جمعیت کیفری و تعیین تکلیف محکومان زندانی که طولانی مدت در حبس به سر می‌برند، یک زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس با صدور حکم اعسار مطلق آزاد شد.

طرهانی اظهار داشت: در ارتباط ویدئو کنفرانس با یک زندانی، که به اتهام ایراد ضرب و جرح به پنج سال حبس و پرداخت دیه محکوم شده بود و از سال ۸۸ به علت عدم رضایت شکات و مراجعه آن‌ها همچنان در زندان به سر می‌برد موجب صدور دستورات لازم برای تعیین تکلیف وی و صدور حکم قضائی در شعبه مربوطه شد.

معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران افزود: با توجه به اینکه محکوم علیه حبس خود را به اتمام رسانده بود و قریب ۱۰ سال پس از اتمام محکومیت، صرفاً به دلیل عدم توان مالی برای پرداخت دیه در زندان به سر می‌برد و هیچ اقدامی نیز توسط شکات صورت نگرفته و حتی طی این مدت از یک روز مرخصی نیز استفاده نکرده بود، پرونده وی در راستای اجرای برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری دستگاه قضائی مورد بررسی و تعیین تکلیف نهایی قرار گرفت.

وی در پایان در خصوص آزادی زندانی تصریح کرد: با هماهنگی بین مرجع قضائی مربوطه و دادسرای مجری حکم، زندانی پس از تحمل نزدیک به ۱۵ سال حبس، با صدور حکم اعسار مطلق، از زندان آزاد شد.

کد خبر 6097078

دیگر خبرها

  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • ساز و کار خرید اموال متروکه از سازمان اموال تملیکی چیست؟
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده