Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، استاندار فارس در دیدار با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به لزوم کمک به ایجاد بستر سرمایه گذاری در راستای ایجاد اشتغال روستایی، عنوان کرد: این موضوع با همکاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور همچون سال‌های گذشته در قالب پرداخت تسهیلات ارزان امکان پذیرخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنایت الله رحیمی  در بخش دیگری از این دیدار و گفتگو به افزایش قیمت مواد اولیه مورد نیاز بخش کشاورزی روستایی اشاره کرد و افزود: به دلیل نبود همخوانی قیمت محصول تمام شده با هزینه‌های صورت گرفته در این بخش در خواست ما نگاه ویژه و حمایت دولت از این چرخه مهم تولیدی کشور است.

او تاکید کرد: استان فارس به عنوان قطب کشاورزی در خصوص این موضوع نیازمند حمایت ویژه است.

کمبود مواد اولیه صنایع دستی و گرانی این مواد از دیگر موضوعاتی بود که دکتر رحیمی در دیدار با معاون توسعه روستایی رئیس جمهور به آن پرداخت. دکتر رحیمی با بیان اینکه کمبود مواد اولیه مشکلاتی برای تولید کنندگان صنایع دستی ایجاد کرده که به حمایت و مدیریت دولت نیاز دارد.

استاندار فارس همچنین به عدم تخصیص قیر یارانه‌ای به روستا‌ها و کاهش حمایت‌های دولتی اشاره کرد و این موضوع را سبب افزایش هزینه‌های عمرانی دانست که رکود در توسعه عمران روستایی را در پی خواهد داشت.

رحیمی خواستار اختصاص کمک‌های دولتی به دهیاری‌ها و مجموعه روستا‌ها شد و عنوان کرد: این کمک‌ها اگر به صورت نقدینگی انجام شوند و مشکلات مربوط به اسناد خزانه را نداشته باشد موثر‌تر خواهد بود.

در نتیجه رایزنی‌های استاندار فارس با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور مقرر شد مساعدت‌های لازم درخصوص موضوعات فوق انجام شود.

استاندار فارس در این دیدار قول‌های مساعدی نیز درباره توسعه راه‌های روستایی، تامین آب شرب و توسعه اشتغال خانگی در روستا‌ها از معاون رییس جمهور گرفت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس استاندار فارس توسعه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان از ساعات ابتدایی صبح امروز پنجشنبه کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حضور در گلزار شهدای براآن جنوبی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از محور ورودی اشکاوند و محور دشتی، حضور در کبوترآباد، کاروانسرای شهر زیار و محل احداث کلانتری، کوره‌های گچ، مزرعه گورت، رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، مسکن مهر و اقدام ملی قهجاورستان، دیدار با منتخبان و مؤثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان، دیدار مردمی و برگزاری شورای اداری استان و شهرستان (ویژه شرق شهرستان اصفهان) از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این بازدیدها استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در نشست با منتخبان و موثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان حضور خواهد داشت.

کد خبر 747762

دیگر خبرها

  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد