Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-09@06:02:48 GMT

گزینه پرسپولیس از خطر مرگ گریخت

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۰۸۱

گزینه پرسپولیس از خطر مرگ گریخت

برنا نوشت: مدیر رسانه‌ای باشگاه شهرخودرو در خصوص آخرین وضعیت علی نعمتی گفت: وی طبق رسیدگی ما کاملا هوشیار است و منتظر هستیم سی تی اسکن را انجام بدهد تا مشکلی نداشته باشد. امیدواریم زودتر به تمرین و بازی‌ها بازگردد. با گروه پزشکی نیز هماهنگ شده تا اگر نیازی بود خدمات لازم به نعمتی در بیمارستان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاری بخش ادامه داد: در تماسی که با دکتر مهدوی پزشک تیم داشتیم خوشبختانه نعمتی هوشیاری اش را به دست آورده است و با خانواده اش نیز به صورت تلفنی صحبت کرده است.

گفتنی است سیدمهدی رحمتی و اعضای تیم شهرخودرو به بیمارستان محل مداوای نعمتی رفته و جویای حال او شدند.

علی نعمتی به شدت مورد توجه یجیی گل محمدی است و پرسپولیس تلاش می‌کند این بازیکن را به خدمت بگیرد، اما تاکنون موفق به جلب رضایت شهر خودرو نشده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی نعمتی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: مطالعات فاز یک تقاطع غیرهمسطح میدان شهید زین‌الدین انجام شد.

لیلی نیک خلق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تصویب مطالعات فاز یک میدان شهید زین‌الدین اظهار کرد: برای این پروژه مطالعات خردنگر و کلان‌نگر توسط مشاور انجام و هشت گزینه طراحی شد.

وی افزود: در جلسات کارشناسی گزینه هشتم به عنوان گزینه برتر که این میدان را به صورت تقاطع سه‌سطحه تصویر کرده بود، مورد توافق قرار گرفت.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به اینکه مطالعات فاز دوم سیویل در حال انجام است، خاطرنشان کرد: احجام این پروژه پس از تصویب در شورای تصویب طرح‌ها در جریان مطالعات فاز دوم تعیین تکلیف می‌شود.

نیک خلق احمدی با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری درباره دهانه پل و نوع سازه اضافه کرد: گزینه برتر بلوار شهید عابدی به صورت روگذر طراحی شده است.

وی تاکید کرد: در طراحی فاز دوم مشخص می‌شود که همسطح به صورت میدان باشد یا یک تقاطع چراغ‌دار در این محدوده طراحی شود که این موضوع در انتخاب نوع سازه اثرگذار است.

کد خبر 751160

دیگر خبرها

  • مس سونگون از شکست برابر سایپا گریخت/ توقف آریو برابر دریا بابل
  • اخراج اریک تن هاخ جدی شد؛ ساوتگیت به اندازه توخل شانس دارد؟
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • پایان مذاکرات: بایرن گزینه عجیبش را کنار گذاشت
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!