Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانی با بیان اینکه مردم رعایت پروتکل ها را فراموش کردند و در تجمعات، مهمانی ها و دور همی ها شرکت کردند، گفت: سیر صعودی بیماری کرونا در شهرستان مشاهده می شود لذا وضعیت رنگ کرونا در شهرستان تغییر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، علیرضا سلطانی در نشست خبری با یادآوری اینکه ماه های مهر و آبان در موج سوم بیماری، وضعیت گلپایگان قرمز بود، گفت: ماه های آذر، دی و بهمن، سیر بیماری نزول شده بود ولی از اوایل اسفند ماه، سیر شیوع بیماری به مرور افزایش یافته و نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان با بیان اینکه  ۲۳ بیمار اکنون در بیمارستان بستری هستند که حال چهار نفر از آنها وخیم است، تاکید کرد: گلپایگان دو هفته وضعیت کرونا به رنگ آبی را تجربه کرد و  الان وضعیت به رنگ زرد است اما پیش بینی می شود در هفته های آینده با توجه به رفتارهای جامعه وضعیت نارنجی را تجربه کنیم و اگر این روند ادامه یابد هشدار وضعیت قرمز را می دهم.


وی با بیان اینکه مردم پروتکل ها را فراموش کردند و مهمانی ها و دور همی های خود را جدی گرفتند، گفت: این رفتار مردم نشان از حرکت بیماری به سمت آبان ماه  و شروع موج جدید بیماری در شهرستان است که با این روند،  بیمارستان محدودیت های کرونایی را اعمال خواهد کرد و دیگر به صورت معمول خدمات ارائه نمی دهد.


سلطانی تعداد بیمار های بستری در یک سال اخیر را ۸۵۰ نفر عنوان کرد و افزود: ۶۶۰ مورد تست از دوم اسفند تا امروز گرفته شده  که ۲۳۶ مورد آن مثبت شده است، پیش از این ۱۰ درصد تست ها مثبت بود ولی اکنون این رقم به ۲۷ درصد رسیده است.


رئیس بیمارستان امام حسین (ع) با یاد آوری اینکه گلپایگان، یک شهرستان مسافر پذیر است خواستار نیامدن مسافران و هدیه نیاوردن کرونا توسط مسافران شد و بیان کرد: پرستارها با اوج گیری کرونا خسته می شوند، مردم انتظار خدمات دارند ولی امکانات محدود است و با پیش آمدن موج جدید با مشکل مواجه می شویم از این رو مردم عید را به سبک سال گذشته برگزار کنند.


وی با بیان اینکه تاکنون مورد مثبت تایید شده از ویروس جهش یافته در گلپایگان مشاهده نشده است، بر رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله و برگزار نکردن  تجمعات و شست و شوی دست ها تاکید کرد.


سلطانی با تبیین اینکه ۱۰۰ دوز واکسن تزریق شده، بخش کوچکی از کادر شبکه بهداشت و درمان را پوشش داد، تشریح کرد: ۸۰ نفر از کادر شبکه بهداشت و درمان در موج های پیش از این به کرونا مبتلا شدند که به جز موارد معدودی، از موارد سرپایی بیماری بودند.


رئیس بیمارستان امام حسین(ع) از تست روزانه ۸۰ نفر در گلپایگان خبر داد و بیان کرد: مراکز تست بیماری کرونا از یک مرکز منتخب به سه مرکز در شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر افزایش یافته است و مشکلی برای تعداد آزمایش روزانه نیست و به نیاز همه مراجعان پاسخ داده می شود.


وی با تشریح اینکه بیشترین مورد مثبت نسبت به تعداد تست در یک‌سال اخیر راگلپایگان دو روز پیش تجربه کرد، ادامه داد: ثبت فوتی های گلپایگان در یک سال اخیر نسبت به سال های گذشته بیش از ۱۰۰ نفر افزایش یافته است و از متوسط ۵۵۰ نفر به ۷۰۰ نفر تا کنون رسیده است./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: علیرضا سلطانی شیوع بیماری کرونا گلپایگان پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم) انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم) لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم)

دیگر خبرها

  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد