Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:21:48 GMT

امیر تاجیک داور مسابقه تلویزیونی «نواهنگ» می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۱۱۷

امیر تاجیک داور مسابقه تلویزیونی «نواهنگ» می‌شود

به‌گزارش ایرنا به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مسابقه استعدادیابی نواهنگ به تهیه‌کنندگی فرشید محمودی، نمایش رقابت داوطلبان شرکت در مسابقه تلویزیونی شبکه آی فیلم برای افغانستانی‌های مقیم ایران در عرصه خوانندگی است.
علاوه بر امیر تاجیک، محمدرضا چراغعلی از آهنگسازان معروف و مهرداد هویدا خواننده و آهنگساز معروف کشورمان نیز به‌عنوان داور در مسابقه تلویزیونی حضور دارند و هادی کریمی، مجری افغانستانی نیز اجرای این مسابقه را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام فراخوان، از میان شرکت‌کنندگان حدود ۱۳۰ نفر که قابلیت اولیه را داشته‌اند، در تست راستی‌آزمایی شرکت کردند که از میان آنان، ۴۸ نفر انتخاب شده‌اند که در ۱۲ قسمت چهارنفری شرکت می‌کنند. ۱۲ نفر برتر در سه برنامه نیمه‌نهایی با هم رقابت می‌کنند و در نهایت با رقابت سه نفر برگزیده نیمه‌نهایی، در برنامه فینال، نفر اول و دوم و سوم با رأی داوران مشخص می‌شوند.

علاوه بر  این سه نفر برتر، یک نفر هم با رأی مخاطبان انتخاب می‌شود که بعد از پخش فینال برنامه، در یک ویژه‌برنامه معرفی خواهد شد.

پخش مسابقه نواهنگ آی‌فیلم۲ به احتمال زیاد از اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، امیر تاجیک خواننده‌ای است که با ترانه زیر آسمون شهر به شهرت رسید و و او را می‌ توان به‌ نوعی در زمره خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ ایرانی پس از انقلاب اسلامی به‌ حساب آورد.

برچسب‌ها شبکه آی فیلم افغانستان تلویزیون آهنگساز خواننده موسیقی پاپ ترانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه آی فیلم افغانستان تلویزیون شبکه آی فیلم افغانستان تلویزیون آهنگساز خواننده موسیقی پاپ ترانه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این فصل «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه‌ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.
در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد.

سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.


دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو